lauantai 2. lokakuuta 2010

Last night a dj saved my life

Normaalisti vapaapäivät on yhtä juhlaa. Sillon saa laiskotella ja on aikaa tehdä kaikkea kivaa, kuten esimerkiksi kirpparikierroksia. Mut kirpparikierroksistakaan ei oo pahemmin iloa ilman rahaa. Paskat.


Tässä asussa kävin tänään kaupassa. Toi hame on siitä H&M:n paketista.

Oon yrittäny epätoivoisesti keksiä rahanansaitsemiskeinoja, mut ei oo oikeen onnistunu :/ Mulla ei oo oikein mitään myytävää tavaraa, en osaa tehä mitään käsitöitä tms. eikä mulla oo muutenkaan mitään erikoistaitoja. Osaan hoitaa eläimiä ja lapsia, siinä kaikki. Olisko kellään mitään rikastumisvinkkejä?

Jotain hyvää tässä päivässä on sentään ollu. Keksin nimittäin lisää mahdollisia tulevia ammattejani. Mun unelma-amatti olis sellanen, missä sais jonkin verran toteuttaa itseään (vihaan tuota sanontaa), missä sais olla melko itsenäinen, missä ei hirveesti oltais ihmisten kanssa tekemisessä, mikä ei fyysisesti olis hirvittävän raskasta, missä sais pukeutua omiin vaatteisiinsa, missä ei olis tiettyjä työaikoja ja missä sais matkustella jonkin verran. En vaadi paljoa.



Radiotoimittaja/-juontaja oon halunnu olla jo ylä-asteelta asti ja muutenkin toimittaja, nykyään ehkä enemmänkin musiikki- tai muun erikoislehden toimittaja. Tää haave ei kuitenkaan oo kovin toteuttamiskelpoinen kun tää kirjoittaminen tökkii näin pahasti. Ja mun ääni ei oo mikään maailman kaunein. Löysin muuten mun suosikeista videon meidän penkkareista, siks oon nyt näin tietoinen oman ääneni kauheudesta.


Tänään tajusin, mikä mun unelma-ammatti olis. DJ! Tykkään työskennellä öisin, tykkään musiikista, tykkään hengailla baareissa selvin päin jne... Mulla ei ehkä oo mikään maailman omaperäisin musiikkimaku, mut en mä mikskään oikeaks dj:ks haluiskaan, vaan ihan vaan sellaseks baari-dj:ks. Mitenhän sellaseks pääsee?


Toinen mahdollinen ammatti olis kirjastotäti. Rakastan kirjastoja ja asioiden aakkosjärjestykseen laittamista, eiks se riitä? :D Mut siinä on kyl ne tietyt työajat, kuten tietty tavallaan näissä kaikissa on. Ja ehkä se ei olis kovin jännää.
Todennäköisesti opiskelen kääntäjäks (=työttömäks) ja raadan jossain tallilla loppuikäni. Hieno homma.

Ei kommentteja: