sunnuntai 31. lokakuuta 2010

I always feel like somebody's watching me

Olin niin katkera, kun en päässyt tänä vuonna yksiinkään halloweenpirskeisiin. Sillä, että olin kuumeessa koko viikonlopun,enkä olisi edes jaksanut lähteä mihinkään, ei ole niin väliä. Mulla olis nimittäin ollut ihan täydellinen mekko!


Kuvitelkaa tähän laitetut hiukset ja vampyyrimeikit ja -asusteet.





Tämän H & R Londonin mekon ostin Jyväskylän Undergroundista. Oon aina käyny kuolailemassa siellä näitä mekkoja, mutta en ole raaskinut ostaa, kun ne on niin kalliita (50€), mutta tämä oli muuttoalen myötä vain kolmekymppiä. Ei ehkä mikään maailman laadukkain, mutta malli on maailman ihanin. Goottiminäni pääsee taas esiin :D


En kyllä tiedä, että missä tulen ikinä käyttämään näin pitkää (!) mekkoa... Joulujuhlassa ehkä? :D







Toisaalta olen onnellinen jo pelkästään siitä, että tälläinen ihanuus asustaa vaatekaapissani :)

Ei kommentteja: