torstai 7. lokakuuta 2010

Sweet little boy, I wanna be your girlfriend

Heräsin tänään niin hirveeseen päänsärkyyn, etten muista ihan hetkeen moista kokeneeni. Niinpä jäin nukkumaan ja onneksi jäin, päivällä olo oli jo hieman inhimillisempi. Olin kuitenkin koko päivän enemmän tai vähemmän heikohkossa kunnossa :/ Illalla raahauduin kuitenkin venäjäntunnille, koska olin sieltä viime viikollakin poissa. Varsinaisella opettajallamme oli jokin este, joten meillä oli vieraileva tähti: venäläislähtöinen, nykyään Suomessa asuva bisnesmies. Voi tsiisus, että oli kuuma mies! Kuvitelkaa nyt sellainen komea venäläismies puku päällä puhumassa ihanan matalalla äänellä jostain bisneksistä. Siitä ilosta kannattaa maksaa ;)


Päivän asu ei ollu mikään maailman onnistunein, mutta ainakin se oli mukava ja lämmin. Ja pääsin pitkästä aikaa käyttämään lörppäpipoa :P

Oonpas söpö :) Mut en mitään verrattuna pariin tän paikan poikaan, voi nam. Se hyvä puoli tässä asuntolassa asumisessa nimittäin on, että kipeenäkin pystyy näkemään söpöliinejä, kunhan vaan jaksaa raahautua alakertaan syömään. Olin tänään niin kateellinen Sirrille, kun se kerto, että se söpö ukrainalaispoika oli pyytäny sen apua tulostimen käytössä. Pitäisköhän mun rueta hengailemaan useammin tuolla atk-luokassa?


Totuus on kuitenkin se, että oon liian iso tommosille söpöille pojille. Sekä fyysisesti (nehän musertuis mun alle!) että henkisesti (oon kattokaas kypsä aikuinen, jolla on vielä aika iso ego kaupan päälle). Tyydyn siis angstailemaan täällä koneeni ääressä söpöjen poikien hymyt mielessäni. Että näin :D
Onneksi kohta alkaa Puumanainen. Siinä ohjelma minun makuuni, tosin nimi on aika harhaanjohtava; ei se Grayson mikään nuori poika ole... ;)

Ei kommentteja: