torstai 29. huhtikuuta 2010

She's a rebel


Olin tälläsessä asussa tänään mun siskon koulun iltamissa :D En kerkee nyt mitään tarinoita kirjotella, kun mun olis pitäny olla nukkumassa jo pari tuntia sitten, mut halusin tän asun esitellä ku tää oli musta niin hieno :)
Takki on äitin villeiltä nuoruusvuosilta :D Se oli tänään ihan tyrmistyny ku näki tän mun päällä ja syytti mua tän varastamisesta. Kuulemma käyttää tätä vielä kunhan laihtuu. Okei, käy mulle. Tuskinpa tää enää sit on niin kuumaa kamaa kuin tänä kesänä.








MAUSSI XD
Huomenna VAPPU! Mulla on huomenna töitä klo 6.30-20.00 ja kaks ratsastustuntia o__O Sit lauantaina pitäis olla 10.30 alkaen pitämässä poniajelutusta torilla. Saa nähä miten käy. Tanssijalkaa vipattais :D

4 kommenttia:

Mikko kirjoitti...

Ihana kukkamekko! Käy tosi hyvin farkun kanssa.

Hassua vappua!

MOENDE kirjoitti...

Kiitti ja kiitti :)

Anna kirjoitti...

Mulla on pari valokuvaa sun äitis villeiltä nuoruusvuosilta :D Sillä taitaa olla just toi takki niissä!

MOENDE kirjoitti...

Anna: Wau! Saisitko ne jotenkin koneelle ja lähetettyä mulle? Olis kiva nähdä :)