sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

Living is easy with your eyes closed

Tajusin tänään, mikä unien näkemisen (tai siis muistamisen) salaisuus on. Täytyy vaan herätä niin aikaisin, että herää kesken unien! :D Oonkin miettinyt, et miten aina työaamuina muistan kaikki uneni niin hyvin... Joskus vaikutun jopa itse omasta yksinkertaisuudestani.

Musta on todella väärin, että unia ei voi tallentaa ja katsella uudestaan. Mun unet on aina niin villejä :D Niissä kaikki oudoimmatkin asiat tuntuu niin luonnollisilta. Ja kaikki on niin hyvin. Sit pitää herätä karuun todellisuuteen. En tykkää yhtään.


Mulla on ongelma. Kysynkin teiltä neuvoa. Kumpi on parempi, asenne 1 vai asenne 2?

Asenne 1.


Asenne 2.


Itsehän olen perinteisesti asenne kakkosen kannattajia, mutta olen tässä miettinyt, että kaipaisikohan tämä maailmankuvani pientä päivitystä...



Jooh, paskat kesätöistä. Päivän tunnusbiisi: The Beatles - Strawberry Fields Forever


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hmm... Vaikee sanoo, kumpi asenne parempi (itekin usein mietin tota). Riippuu varmaan tilanteesta (tämmönen ympäripyöree vastaus). :D

MOENDE kirjoitti...

No olipa paljon apua tästä kommentista :DDD Mut vissiin se toinenkin osapuoli on vähän ton kakkosen kannalla, joten mun pitäis varmaan olla se rohkea... Mut en uskalla! :D

Anonyymi kirjoitti...

Hmm... Nyt jään miettimään kuka se toinen osapuoli on...? ;)

MOENDE kirjoitti...

Jaa-a :D