maanantai 26. huhtikuuta 2010

I'm really just asking you leave

Oon kipeenä! Kipeenäkipeenäkipenä. Saatan ehkä kuolla kohta. Tää on niin hirveetä. Kipeenä olossa ei oo mitään hohtoa, jos a) kukaan ei hoivaa/sääli sua etkä sä saa valittaa kellekään, b) et saa olla poissa töistä/koulusta ja c) sulla ei oo mitään kipeysruokaa (herkkuja). a) yhyy, kukaan ei välitä musta ja kissatkin vaan käyttää mua jonain sohvanaan, b) mulla olis tänään muutenkin ollu vapaapäivä ja c) oon joutunu tänään juomaan kaakaota ILMAN MAITOA ja syömään puuroa. Ja siis en tiiä mitään pahempaa ku puuro, se on oikeesti oksettavaa. Varsinkin mun tekemänä. Sit tein niistä puuronjämistä sellasta leipää, josta piti tulla tosi hyvää, mut se maistuu vaan paistetulta puurolta. Hyi helvetti.

Oon myös kattonu koko päivän telkkaria. En ollu kattonu telkkaria ennen tätä piiiitkään aikaan ku ärsyttää niin paljon ne jatkuvat mainokset. No okei, katoin mä eilen Eksyin Jane Austenin maailmaan, mut se tulee Ylen kanavalta, joten ei mainoksia! Eli sitä ei lasketa :D No kuitenkin, katoin sit Voicea ja kerrankin siitä koitui jotain kivaa, eli se, että löysin yhden aivan mahtavan bändin, nimittäin Vanity Beachin. Synkkää, mahtipontista ja elektronista. Love it.



"they sound like Mötley Crüe's souls look like: dark, sexy, sleazy and totally shameless. They sound like they'd sleep with your girlfriend/wife/mum and film it for you as a birthday present."













Niin ja noi on btw suomenruotsalaisia, grrr :D Mulle on pikkuhiljaa muodostumassa tästä jonkinlainen pakkomielle. Nimimerkillä luen parhaillaaan ruotsinkielistä romaaniaa ja katoin tänään Muumeja dvd:ltä ruotsiks. Musta tää on aika hyvin ku miettii, et mulla on kuitenkin kuumetta... Mietin vaan, et jos mä niistä opettelen ruotsia, niin kuulostanko mä sitten yhtä hassulta ku ne Muumeista suomea oppineet lapset? You know, ne täydellistä kirjakieltä puhuvat pelottavat mutantit, jotka käyttää outoja sanoja. Mun serkku on semmonen :DDD En ymmärrä puoliakaan sen puheesta.


Oon muuten tänään pitkästä aika kuunnellu My Chemical Romancea. Kohta oon taas läpikotaisin sadface emokid. Ei mahda mitään :D Aikuistuminen on niin perseestä! Huomasin esim. tänään et mulla on kahet soveltuvuuskokeet päällekkäin, eli yks kouluvaihtoehto häviää jo ihan sen takia. Ja oon myös luvannut mennä töihin samana päivänä ku mulla olis soveltuvuuskoe ihan eri puolella Suomea. Menee niin hyvin! Elämä on tyhmää.



P.S. Aika Smiths-painotteista ollu viime aikoina ^^
P.P.S. Julkaisin tänään kolme Facebook-tilapäivitystä. Oon niin pohjalla.
P.P.S. Ööh, mun mielestä Adam Lambert on hot :D

Ei kommentteja: