sunnuntai 4. huhtikuuta 2010

Shoes, shoes, shoes...

Olin tänään ahkerana ja kuvailin kenkiäni! Luvassa siis kenkäpostaus. Muuten en saanutkaan tänään aikaiseksi oikein mitään. Näitä kuvia on sitten miljoona.
Oon siitä outo, että vaikka oon ihan kenkäfriikki niin mulla on suhteellisen vähän korkokenkiä. Vain vaivaiset 7 paria!?! :O Ja väriskaalakin on aika hurja... Yhdet valkoiset sentään löytyy :D

Nää on niin söpöt! Ostin Tampereelta viime kesänä, muistaakseni Andiamosta. 25 €. Oon käyttäny näitä suht paljon, vaikka nää hiertääkin ihan kivasti...


Nää on siis siitä viimeisimmästä H&M:n tilauksestani, maksoivat 9,95. En oo vielä käyttäny, enkä varmaan tuu käyttämäänkään, kiitos epäsopivan varvasosan ja 10 cm korkojen. Mut ihanat ne on muuten :D


Nää ostin kirpparilta muistaakseni eurolla. Nää on made in Itävalta :D Näitäkään ei oo vielä tullu käytettyä, mut tulevissa kesäjuhlissa ovat varmasti tarpeen.



Nää ostin sieltä samaiselta Tampereen reissulta, eli Andiamosta ovat ja maksoivat myöskin 25 euroa. Nää on tosi kivat jalassa, minkä vuoksi ovatkin hieman kärsineessä kunnossa... Näillä on nimittäin juostu sorateillä ja hypitty mudassa Apulannan ulkokeikalla... :D






Nää ostin vähän aikaa sitten kirpparilta, en muista hintaa mutta kyllä se jostain täältä blogista löytyy ;) Näitäkään en oo vielä päässy käyttämään.





Nää on mun ekat korkokengät, ostettu ysin kevätjuhlaa varten Carlsonilta. Maksoivat muistaakseni jotain parikymppiä. Näitä on käytetty paljon!





Rakastan tuota nilkkahihnaa, harmi vaan että se ei oikein sovi mun läskipohkeille :(







Nää on mun lempparikengät! Kirpparilta, 2 euroa. Olisin tanssinu näillä vanhat. Nää on kyl vähän liian pienet mulle, mutta kyllä siihen tottuu aika pian :D









Söpöt!







Ballerinat yms. matalat. En oo tainnu käyttää näistä yksiäkään...











Kirpparilta, en muista hintaa, mut ei ollu paljoa :) Tykkään noista "salama"koristuksista :) Nää on tosi kivat jalassa, varmasti tuun kesällä näitä käyttämään.










Nää on kans kirpparilta ostettu joskus ajat sitten. Nää on alunperin Zarasta. Nää on ihan paskat, eikä pysy jalassa :D







Nää on osottanu kesää koko talven! Varmasti käytän ja PALJON! Ostettu kirpparilta, hinta (muistaakseni?) 4 euroa.






En yleensä käytä ballerinoja, koska mun jalat näyttää niissä niin hölmöiltä. Kattokaa vaikka! :D
Mut paljettiballerinat on yllättäen kirpparilta, oon tainnu näitä käyttääkin jopa kahdesti ja silloinkin vaan sisätiloissa.







Mun salitossut herättää pientä hilpeyttä tietyissä piireissä. Wonder why?





Sit asiaan, eli tennareihin, joita ei voi ikinä olla liikaa :) Unelmissa olis enemmän värejä ja aidot Converset olis kans jees.





Nää ostin joskus vuosia sitten Andiamon aleista, makso kympin. On tullu käytettyä aika paljon, varsinkin emoaikoina. Tykkään hirveesti noista kuminauhajutuista. Ja nää on saanu paljon kehuja ;)






Nää on mun ekat tennarit. Ostin nää mennessäni ysille Dinskosta, maksoivat jotain parikymppiä. Hieman ovat kärsineet aikojen saatossa, säilytän näitä lähinnä vain muistona :D Pojat ovat siis lähes kokonaan irti.






Nää ostin kirpparilta, maksoivat kai 4 euroa. Oon jopa käyttäny muutaman kerran! :O







Nää on kans kirpparilta ja maksoivat myös 4 euroa (miten nää kaikki on ollu saman hintasia?). Rakastan näitä, enkä raaski käyttää näitä kovin usein :)







Dinskosta, 10 euroa. Nää on tosiaan väritetty ihan tavallisilla tusseilla koulussa oppituntien aikana... Ja nauhat on siis vaihdettu :)




Sit vielä nää peruskengät, joista en viittiny julkaista yksittäiskuvia kun ovat niin rikkinäisiä/likaisia. Tarviisin siis uudet tälläset "käyttökengät". Noi Pumat on kirpparilta, 6 euroa. Ne on kuluneet puhki tuosta kantapään kohdalta... Sit noi mustat Adidakset on Intersportin alesta, 20 euroa. Nää on muuten ihan ok kunnossa, vähän likaiset vaan. Ja sit noi "nahkaiset" on Andiamosta, maksoivat jotain 29,90. Näitä on käyttäny ihan hirveesti ja toisesta onkin pohja lähes irti... :D
Tässä siis kesäkengät kun kesää kohtihan tässä ollaan menossa. Part. 2 eli saappaat ja nilkkurit yms. tulossa!

Ei kommentteja: