keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Peter Pan is my idol

Okei, myönnetään. Mulla on nyt stressi. Tätä se aikuistuminen kai on? Hirveesti tekemistä koko ajan ja hirvee kiire kaikkialle koko ajan ja tuntuu, että mitään ei saa aikaseks... Tai sit se on vaan saamattomuus ja huono organisointi? Who knows.

Siis mun kotona näyttää tältä... Mun oli tarkotus pitää tää viikko lomaa töistä ja siivota ja tehä muutenkin kaikkia rästihommia, mutta mites kävikään... Toki oon kotona ollu, mutta kipeenä ei paljoo siivoilla... Tai ainakaan minä en siihen kykene :D

Oon oikeesti tiskannu viimeks yli kuukausi sitten... En ymmärrä miten jotain poikamieskämppiä aina haukutaan. Lullenpa, että kukaan ei voi olla yhtä sotkuinen kuin tämä poikamiestyttö (mikä sana :D) täällä.

Tiedän, että oon valittanu siitä kesätöiden puutteesta, mutta oikeesti mulla on tällä hetkellä enemmän töitä kuin mitä oikeesti kerkeäisin/jaksaisin tehä. Kesähän on luonnollisesti asia erikseen :D Sit sain tänään taas kutsun soveltuvuuskokeeseen. Millä ajalla/rahalla mä niissä käyn? Oon melkeen onnellinen siitä, että en muistanu hakea sinne ammattikorkeisiin.



Mun pitäis ehkä tehä tälle pihalle jotain?
Sit mun pitäis myös hoitaa/valmentaa mun heppoja/poneja, asia, jonka olen viime aikoina laiminlyönyt ihan törkeästi. Ja sit mun pitäis väöhän treenata tuota ratsastusta, se soveltuvuuskoe on 11.5 eli alle kahen viikon päästä ja olen niin paska! Mä vähän luulen, että en pääse sinne. Tai mihinkään muuhunkaan kouluun. Musta tulee työtön ja kouluttamaton luuseri ja yhteiskunnan ulkopuolelle tipahtava hylkiö.



Etsi kuvasta kissa :D Peppi soveltuu tällä hetkellä aika hyvin luontoon, arvatkaa vaan oliko vähän vaikeuksia löytää se kun se tänään karkas...



Seitsemän pääsykoekirjaa, joista yhtä en oo vielä ees hankkinut ja lisäks pitäis tuota saksaa opetella itsenäisesti, koska siitä ei oo kirjaa. Oon lukenu kahta kirjaa ja niistä yhteensä alle 30 sivua... Eka pääsykoe on alle kuukauden päästä. Ei vittu tätä elämää :D Lievästi on sekasortoinen fiilis nyt.
Ainut hyvä asia on se, että ei ainakaan oo tylsää. Tai siis on, mut sitä ei kerkee ajatella. Eikä onneks pahemmin kerkeä ajatella mitään muutakaan :D
Voisko joku oikeesti kertoa et mikä musta tulee isona?
Enkä kyl oikeesti ees halua tulla "isoks".
Tyhmää.
Päivän tunnari: The Chemical Brothers - Believe
I need you to believe in something

Ei kommentteja: