keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

Yksi synti sallitaan

Kävin tänään ystäväni Kaisan luona katsomassa Totoron (joka ei kyl ollut ihan niiiiin hyvä kuin odotin) ja sitten jotenkin kummallisesti lähdin Kaisan kaveriksi kirpparille, jossa siis kävin viimeksi toissapäivänä... Ja yllättäen kävi niin, että Kaisa ei ostanut mitään ja minä ostin vaikka mitä :D

Parhaat päivän asu-kuvat pitkään aikaan, tai ehkäpä jopa parhaat ikinä. Oli niin ihanan keväinen ilma, että puin reikäfarkut jalkaan :) T-paita on sieltä Tukholmasta kirpparilta ostettu, ruutupaita on saatu jostain, farkut on Ginasta ja kengät Andiamosta. Pyörä on Tunturi jostain 70-luvulta :D Onpa muuten ihanaa, kun pääsee taas pyöräilemään! Mun pyörästähän oli toinen rengas rikki koko talven, enkä tietenkään saanut sitä korjautetuksi ennen kuin nyt... Mutta nyt se on entistä ehompi! Oon kivasti jonkun kakskyt minuuttia etuajassa nyt joka paikasta kun oon menemään kävellen kaikkialle... Pyörällä kun pääsee hieman nopeammin.

Mun mielestä nää tän päivän ostokset on ihan tosi onnistuneita! Tää Seppälän oliopaita maksoi 50 senttiä. Väri ja toi nallukka on ihania.



Sit tämmönen Elloksen ruutupaita, 1 euro. En malta odottaa, että pääsen pitämään tätä shortsien kanssa!



Kirja ja kukkaro, molemmat 0,50 €. Tykkään tosi paljon näistä vanhoista heppakirjoista, niissä on vielä jonkinlaista realismiakin mukana... Tosin kuin joissain nykyajan Pollux-paskoissa. Ja tuo kukkaro oli ihanan värikäs! Yleensä vihaan kesää ja kaikkea siihen liittyvää, mutta tänä keväänä oon ihan liekeissä kaikesta kirkkaasta ja värikkäästä.





Tämmöstä tuli eilen CD.ON:ilta. :D Muumeja! The Holiday, 500 days of summer ja Juno! Hömppäleffat kunniaan! Ton the Holidayn kävin kattomassa elokuvateatterissa sillon aikoinaan ja sit katoin sen eilen uudestaan, ihana oli! :) Melkeen tekis mieli lapsia, jos niille sais yhtä ihanan isän ku Jude Law kyseisessä teoksessa :D Junon oon kans kattonu, se on hyvä. 500 days of summeria en oo vielä kertaakaan nähnyt, mutta kuulemma se on hyvä. Ja siinä on Zooey Deschanel, joten ei se voi kovin huono olla! :)
Päivän tunnari: Jonna Tervomaa - Yksi synti sallitaan (Kuuntelen ihan outoa musiikkiakin nykyään. Vanheneminen! Syytän sitä kaikesta.)
Nyt töihin.

2 kommenttia:

Mikko kirjoitti...

wow..
Juno ja 500 days.. samassa paketissa. Täydellistä.

Tosi kiva look. Ruutu, t-paita ja farkut toimii.

MOENDE kirjoitti...

Totta, olin ihan onnessani kun näin tuon siellä Cdon.comin sivuilla. Ja kiitoksia :)