keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

What else is there?

Tänään pitkästä aikaa jalkeilla :) Kävin päivällä sitten kirpparilla, kaupassa ja kirjastossa. Tuo kolmen koon pyhä kolminaisuuteni :D



Ihanan auringonpaisteen kunniaksi päätin pukeutua synkempääkin synkempään asuun :D Tarkoituksenani oli yrittää ottaa asukuvat ulkona, mutta koska naapurini oli ulkona tupakalla, niin en ihan kehdannut rueta siinä vieressä itselaukaisimen kanssa hyppimään... Varsinkin ku olin vähän ennen sitä hyppinyt siellä niiden pihalla karanneen kissan perässä pelkässä topissa ja shortseissa. Ei muuten ollu mikään kaunis näky se ;)



En oikein osaa päättää, et mitä mieltä oon näistä olkapäistä. Siis puhvihihat on tosi söpöt, mut onkohan nuo olkatoppaukset vähän liikaa? Näyttäisköhän tuo miltään ilman niitä toppauksia? Oli kyllä ihan supersankari-olo tässä asussa, en tiiä miks :D



Huivi on Vasemmistonuorten arpajaisista voitettu, neule ja legginssit BikBokista, hame itse tehty ja kengät Andiamosta.








Tästä kuvasta sitä ei onneksi nää, mut mun nenä on ihan ruvilla :D Inhoon flunssaa. Ja nyt mulla on kauhee yskä ja tänään töissä mulla ei enää kolmannella tunnilla lähteny ääntä oikeestaan yhtään ku jouduin huutaamaan niille edellisen tunnin ratsastajille niin paljon xD



Sit päivän kirpparisaalis! Kävin siis kirpparilla ettimässä sellasta pientä kattilaa, kun näin siellä semmosen viime viikolla... Eihän sitä tietenkään enää ollu :D Mut tein hirmu löytöjä! Ilmaislaatikosta luonnollisesti.




Eiks tämmönen oo vähän niinQ muodissa nyt? Ainakin jos Trendiin on uskomista... Safaritakki ja ratsastushousulegginssit :D Siis nuo on ihan oikeat ratsastushousut, ne vaan on "vähän" tiukahkot ja sit niissä on vaan polvipaikat, joten perseosa on ihan yhtä ällö ku legginsseissa.


Ja sit noi on tommosta kalsarikangasta :) Mut ilmaset! En kyl tiiä, miten noita käyttäisin, kun ratsastushousuina en kehtaa noita pitää (ei tällä pepalla) ja sit en oikeen osaa käyttää ratsastushousuja just jonain legginsseinä, kun oikeestikin käytän niitä. Muutenkin musta on tosi outoa, et jotkut ratsastusvaatteet on muodissa o__O Mut eipähän hävetä niin paljoo käydä ratsastusvaatteilla kaupassa. Tai sitten hävettää.




Sit ostin tämmösen vähän asiallisen (eli pitkän) hameen, maksoi euron. Ja se on punainen :O




Ja kattokaa mitkä kengät!!! Nää on siitä ilmaislootasta :O Nää on niin ihanat :) Pitää vaan nauhat jostain ettiä näihin kesään mennessä.



Sit löysin myös Crebletin tuulihousut ja fleecen. Noi housut on tosi hyvät ja käytinkin niitä jo tänään töissä :) Toi paita on mulle vähän pieni, ku se on jotain 150 kokoa, mut otinkin sen vaan lasien suojaksi.



Eli ostin tälläset juomalasit :) Mulla olikin edellisestä sarjasta vissiin kaks enää jäljellä :D Ne hajoaa niin helposti... Näitä on siis yhteensä 5 ja maksoivat 1,50 €, eli 30 senttiä kappale. (?) Ei paha hinta. Ja ihme ja kumma sain nää kuljetettua ehjinä kotiin pyörän ja miljoonan kassin kanssa!



Sit löysin mun repun pohjalta tämmösen rusettikorun, jonka ostin sieltä Tukholman reissusta, mut mitä en oo aikasemmin esitelly. Tää on BikBokista ja makso jotain nelisen euroa, oli siis alennuksessa. Söpö :) Ja sit olin näköjään varastanu jonkun hammastahnan!?!?! :O Eli Aino ja Kaisa, kumman tää on? Täältä se löytyy, jos joku haluaa sen takaisin... Lähin siis tosiaan reissuun ilman hammasharjaa ja -tahnaa, harjan ostin TaxFreestä (hurjan etsimisen jälkeen), mut tahnaa piti lainata. Ja tässä näkyy tulokset :D


Semmosia ostoksia! Mulla oli suunnitelmissa tehä vielä toinenkin postaus tänään, mut saa nähä jaksanko... Mun piti siis tehä tämä jo ennen töitä, mut netti oli niin hitaalla tuulella etten kerinny.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minun hammastahna! Oonkin odottanut että se putkahtaa jostain.. Nuo löytökengät on kyllä söpöt, kuosi näyttää jotenkin hyvin samanlaiselle, kun minun yksi takki. :'D

-K

Anonyymi kirjoitti...

Hammastahna on Kaisan. :D

MOENDE kirjoitti...

K: Haluutko sen takasin? Ja niin muuten näyttääkin, se on se sun julkkistakki! :)