tiistai 27. huhtikuuta 2010

Lähiömama

Löysin tänään sängystäni kaks mukia, kolme lusikkaa, kaks kännykkää, läppärin, valjaat (kissan), kissan kynsileikkurit, muutaman tervaleijonan ja noin miljoona käytettyä nenäliinaa sekä tietenkin itseni ja kaks kissaa. Silloin päätin, että tää sairastelu saa nyt luvan riittää :D Huomenna on kuitenkin töitä ja näin.

Tässä asu, joka päällä hain tänään postin :D Oon nyt vähän ihastunu noihin farkkuihin, vaikka ne on ihan kauheet. Ja tykkään tuosta paidasta ihan hirveesti, vaikka oon pitäny sitä ehkä kerran :D Ostin sen joskus kirpparilta kahellakymmenellä sentillä ja sillon siinä oli semmonen kauluspaitakaulus ja -hihat, jotka revin sitten irti.


Mun hiukset on siis märät, siks ne on tollaset lättänät. Tää on kyllä semmonen lähiömama-lookki, että huh huh. Kaikki tarvittava löytyy: heruttava paita, jenkkakahvat ja supervaaleat farkut, jotka olivat muotia noin 5 vuotta sitten :D Noh, lähiössähän mä elänkin.
Tää oli nyt tämmönen maailman turhin postaus. Mut ku mulla on vähän tylsää.

Ei kommentteja: