torstai 1. huhtikuuta 2010

Iik moi

Kamalaa miten kiireinen mä oon nykyään! Oon aina vihannu sellasia "omg, omg, mulla on kiire, en kerkee tehä mitään" ihmisiä ja kuten arvata saattaa, NYT OLEN ITE SELLAINEN! Jooh.

Kirjotukset siis loppu ja olen ollut siitä lähtien töissä (eli siis nää 3 päivää...). Ja mä en siis tosiaankaan jaksa tehä töiden jälkeen yhtään mitään. Päivän asujakaan ei siis liiemmin ole näkynyt :D

En myöskään ole vieläkään päättänyt mihin hakisin opiskelemaan. Apauapuaapua. Sit mua ärsyttää ku en oo saanu töitä mistään kaupasta tms. mut sit oon tällä hetkellä kahella eri tallilla töissä ja sit tänään mua kysyttiin vielä kahdelle muulle tallille. Oon suosittu.

Mulla on huomennakin töitä ja mua väsytti tänäänkin ihan hirveesti ja kaikkee, mutta koska mulla oli pitkästä aikaa varaa ostaa Cokista niin innoissani join sitä sitten litran parin tunnin sisällä ja nyt en saa yötä varmaankaan ennen aamua. Vittujee.

Sosiaalinen elämänikin on nousukiidossa :O Siis oon niin helvetin suosittu nykyään joka asiassa. :D Ja anteeks tää jatkuva kiroilu, tää on tää väsymys/duunarielämä.

Oon muuten menossa ens viikolla Tukholmassa käymään! Jipii. Odotan niin innolla! :D Rakastan Ruotsia.

Oon muuten ajatellu tätä blogia viime aikoina aika paljon (ei ehkä uskois) ja haluaisin uudistaa tätä vähän. Haluaisin ehkä aloittaa ihan kokonaan alusta, mutta en tiedä raaskinko poistaa kaikkia "mahtavia" postauksiani menneisyydestä :DDD Mitä mieltä olette? Ja nyt kommentteja!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tottakai poistetaan aina kun aloitetaan uudestaan! :DD nimim. actiiwi bloggaaja soitunlahdesta

Anonyymi kirjoitti...

Niin... En tiiä. Toisaalta voisit vaan ulkopuolisesti uudistaa tätä, kuin sitten poistaa kaikki vanhat jutut... Mutta en tiiä. :D Hmm...

MOENDE kirjoitti...

No en nyt poistanu mitään, actiiwi bloggaaja kun on esimerkillään näyttänyt kuinka ärsyttävää se on lukijalle :DDDDD

Mut tein hei bannerin o__O