perjantai 4. kesäkuuta 2010

time to pretend

Jea, löysin just tuolta mekkokaappini perukoilta yhden pari vuotta sitten kirpparilta ostetun mekon, jonka olemassaolon olin tyystin unohtanut. Siitä tulee mun lakkiaismekko! Sitä projektimekkoa en tosiaankaan saanu valmiiks ja mietin jo, et laittaisin sen valkoisen pitsimekon. Mut jotenkin se on vähän tylsä. Tää mekko ei ainakaan ole tylsä! :D Saa nähdä pysähtyykö kaikki rahavirrat nyt. MUTTA. Se mekko päällä näytän enemmän itseltäni. Ja en voi mitään sille, että mun mielestä koko ylioppilas- ja lakkiaishomma on vähän teeskentelyä. Ja mulla ei nyt vaan ole pitsimekko-olo.

Nyt meni vaan vähän kampaussuunnitelmat uusiks, kun olin ajatellut siihen pitsimekkoon sellaista kiharakampausta. Tämän mekon kanssa haluan ehkä jotain vähän räväkämpää. Niin ja haluan muuten tollaset hiukset ^^


Mulle tulee siitä mekosta jotenkin Japani mieleen. En tiiä miks. Mut tollasen ylläolevan kampauksen mulle sais aika helposti ku hiukset kihartuu automaattisesti tuollee latvoista. Hmm. Ja onhan mulla se lätsä päässä. Joka muuten on aika tiukka. Eli pöyhkeät kampaukset täytyy unohtaa. Kävin muuten tänään ostamassa sen hatun tuntia ennen harjoituksia, yllättäen oli koot loppu.

Haluaisin myös tämmösen superhienon meikin, mutta valitettavasti en osaa meikata. Eikä mulla oo ees irtoripsiä! Damn. Tosin en osaa laittaa irtoripsiä, joten jos mulla olis, niin sit vaan tuskailisin niitten kanssa koko aamun ja viettäisin loppupäivän silmät sitä liimaa täynnä. Joten ehkä se on vaan hyvä.
No, huomenna nähdään mitä tuleman pitää! Aion pitää hauskaa joka tapauksessa :D Laitan kuvia sitten joskus.


Illan toimintasuunnitelma. Kolmoskohdan jätän ehkä tällä kertaa väliin. PARTYYY. Univaje alkaa jo vaikuttaa.
Nyt värjäämään hiuksia ja vahaamaan sääriä. Hauskaa viikonloppua kaikille! BILEET.
Viikonlopun tunnusbiisi: LCD Soundsystem - Drunk Girls
Lisää mun mielestä hyvää bilemusaa löytyy täältä.


(Drunk girls)

Drunk girls know that love is an astronaut

(Drunk girls)

It comes back, but it's never the same

(Drunk boys)

Drunk boys, drunk boys, drunk boys, drunk boys

(Drunk girls)

Drunk girls can be just as insane



Oh oh oh

I believe in waking up together

So oh oh

That means making eyes across the room

Ei kommentteja: