lauantai 26. kesäkuuta 2010

Going through changes

Minä täällä vihdoinkin, hei! Mulla on taas netti oikutellut pari päivää, joten en oo saanu kirjoiteltua :/ Nyt tuleekin tämmönen megapostaus kun tässä on parin päivän asioita :) Juhannus on sitten vielä asia erikseen!


Leikkasin tässä yks päivä ruohoa ENSIMMÄISTÄ KERTAA ELÄMÄSSÄNI. Ja joo, oon tosiaan asunu omassa kämpässä rivitalossa jo melkeen kolme vuotta, joten joku voi hieman ihmetellä miten tää on mahdollista... Mut ennen tätä joku muu on aina hoidellu mun pihan, tänä vuonnakin mun piha kerkesi kasvaa melkoiseksi viidakoksi ennen kuin tartuin toimeen :D Harmi tosiaan etten muistanut ottaa sellaisia "ennen" kuvia.


Jälki ei tosiaankaan ole mitään täydellistä, mutta onpahan nyt edes vähän siistimpi! Tää pihanlaitto ei tosiaankaan ole mikään mun vahvin ala.

Mun piha taitaa kuitenkin yhä edelleen olla naapuruston häpeäpilkku, täällä on nimittäin muilla ihan älyttömän hienot pihat. Ihan mun vieressä asuu vielä semmonen mummeli, joka rakastaa kukkia, joten voitte kuvitella miten karulta mun piha näyttää sen jälkeen...




Mun takapiha on lähinnä sammalta, joten se näytti melkeen paremmalta ollessaan sen reiteenulottuvan ruohikon peitossa... Mun on kyl pitäny tehä tälle vaikka mitä, mut ongelmana on se, et mun kaikki pihatarvikkeet on ulkovarastossa, jonka avaimen oon hävittänyt :D





Tässä on sitten päivän asu öööö... torstailta? Joo, se oli torstai, sillä muistan ku olisin käyny kirjastossa, mut se oli KIINNI. Siis juhannusaaton aattona? Haloo! Mä vihaan juhannusta, se on ehkä maailman tylsin juhla ja sillon kaikki suomalaiset jotenkin sekoaa ja luolailee jossain mökillä. Nimim. en oo ikinä käyny missään mökillä eikä oo aikomusta/halua käydäkään. Kaupunkijuhannus!!!


Tää mun asu nyt ei oo mikään hienoin, mut kuvautin tän nyt kuitenkin kun oli kerrankin oikeen kuvaaja ja kaikki. Mä siis olin siivonnu ennen tätä, siksi tommonen jumppa-asu.
Koru BikBok, tunika Only, legginssit Gina Tricot, kengät kirppari
Noi kengät oli muuten oikeesti melkeen samanväriset ku toi paita ja kummassakin oli valkeita palloja. Mätsäys on iloni.

Maussi!



Ai niin, sit mä tosiaan siivosin. Mulla on nyt tavoitteena semmonen vähän aikuisempi kämppä. Niinpä järjestelin mun dvd:t ja lehdet.



Maussi luonnollisesti ojensi auttavan tassunsa jälleen kerran :)




Laitoin kaikki Demit, Suosikit, Miss Mixit yms. piiloon ja jätin näkyville vaan Oliviat, Trendit,
Velit ja Rumbat.


Järjestelin myös leffat sillee et tuolla vasemmassa reunassa on kaikki pelottavat ja sit se lievenee sillee et oikeassa reunassa on kaikki aivottomat komediat ja piirretyt :D



Nyt yks nurkka mun kämpästä on aika siisti, vai mitä?


Tekemistä kuitenkin riittää vielä...

1 kommentti:

Anna kirjoitti...

Kun mä asuin rivitalossa, mun toisella puolella oli semmosen mummon kämppä joka asu ruotsissa ja toisella puolella asu juoppoja. Silti meijän iha oli kaikkein rumin! :D Kerran pidettiin krokettibileet, se tais olla ainut kerta koko kesänä ku leikattiin ruoho.