lauantai 26. kesäkuuta 2010

London is the reason

Keksin tänään yhden positiivisen asian juhannuksesta! Nimittäin sen, että kaikkien muidenkin idioottien suomalaisten tapaan myös naapurini ovat mökkeilemässä, joten kerrankin kehtasin urpoilla vitkalaukaisimen kanssa takapihallani.





Mun piti mennä katsomaan Robin Hood, mut en sitten jaksanutkaan. Kuvasin kuitenkin tän asun, kun olin kerrankin tyytyväinen ulkonäkööni.




Ainakin todellakin toivon, että ne naapurit olivat siellä mökillä eivätkä stalkanneet minua sälekaihtimiensa välistä.



Leffan sijasta vietin laatuaikaa kissojeni kanssa :D Huomatkaa eräs pelkuri tuolla sängyn alla!




Mun sääret on ihan törkeen näköset, kiitos itikat. Oon siis tosiaan allerginen kaikille pistäville
ötiäisille, joten mun sääret on täynnä ihan järkyttäviä patteja. Tosin eilisiltana huomasin sen, että jos siihen pistoon pystyy laittaa hydrokortisonia heti tapahtuneen jälkeen, niin se ei turpoa niin pahasti. Mulla on ehkä joku kortisonimyrkytys kohta.



Käytin kerrankin myös koruja "kolme törkeetä korua näyttää hyvältä yhdessä" periaatteella.





Stinksiseni ei tänään oikein innostunut ulkoilusta :/






Mietin muuten siinä yks ilta niitä lehtiä järjestellessäni, et mitä helvettiä mulle on tapahtunut? Ennen ostin kaikilla rahoillani musiikkilehtiä, kävin keikoilla ja ostin bändipaitoja. Nykyään ostan jotain kirpparien H&M-rytkyjä ja esiinnyn julkisesti jossain legginsseissä. Ei näin. Mielummin ehkä näytän tälläiseltä teinipunkkarilta kuin lähiömamalta.



Vähänkö on vaikeeta ottaa kuva omasta selästään o___O Ton paidan oon kyhännyt joskus ennen tän blogin perustamista, juuri silloin hyvinä aikoina :--)


Emotytöt tykkää punkkaripojista. Tai ainakin minä tykkään.








Maiharikorvikset!







Asu oli jees. Paita on siis alunperin H&M:ltä, loput kirpparilta.





Leffaeväät maistuivat myös kotisohvalla (sängyllä) jalkapalloa katsellessa ;)


Päivän lempparibändi GALLOWS!

Ei kommentteja: