sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Wanted

Mulla on hirvee shoppailuhimo! Tein tässä pari yötä sitten pienen tilauksen Empille, mikä on melko ironista, sillä emoteinikausinani en muuta tehnytkään, kuin kuolasin niitä vaatteita, mutten kuitenkaan tilannut mitään, ja nyt taas halusin vain yhden paidan ja tadaa, tilasin sen. Puolustuksekseni on kuitenkin sanottava, että kyseessä on sentään maailman hienoin mangustipaita. Tilasin miesten L-koon, toivottavasti se ei ole hirveä teltta.

No tästä yöllisesta hairahduksesta jäi kuitenkin tää shoppailufiilis päälle, eikä sitä ainakaan lievittänyt tuo H&M:n partykuvasto, joka tänään siivotessa taas aavisti hetkensä tulleen ja pomppasi esille. Pysyin kuitenkin lujana, enkä tilannut mitään, vaikka eksyinkin kyseisen puljun nettikauppaankin asti... En nimittäin haluaisi ostaa ihan hetkeen uusia (siis ei-käytettyjä, minulle uusia kylläkin!) vaatteita, varsinkaan H&M:ltä.

Ongelma on kuitenkin se, että minä ihan oikeasti tarvitsisin joitakin uusia vaatekappaleita. Ajattelin kuitenkin käydä ensin metsästämässä kirppareilla (kunhan vain joskus kerkeäisin!) ja vasta sitten sortua H&M:ään.

Mitä siis tarvitsisin? No okei, haluaisin.

  • Koruja. En osaa käyttää kuin kaulakoruja ja korviksia (ja niitäkin hyvin harvoin), mutta haluaisin kyllä opetella. Sormuksia en vaan varmaan koskaan opi sietämään, mutta rannekoruihin saattaisi olla mahiksia... Ja niitä kaulakorujakin tarvitsisin ehdottomasti lisää. Erilaisia! Erikoisia! Isoja! Näyttäviä!
  • Bolero. Näin talvella mekkoja ei vaan tarkene käyttää pelkästään ja jotenkin en koe jakkuja oikein omikseni. Joku lyhyt neuletakkikin vois olla ihan jees, mutta sen pitäis sitten olla ihan oikeesti lyhyt. Mulla kun yleensä on sellaisia vyötäröä korostavia mekkoja, niin olis ihan kiva, et se vyötärö myös näkyis sieltä johonkin.
  • Nyörisaappaat. Näitä oon ettiny jo niin kauan, että varmaan itken onnesta, jos joskus tulen tällaiset löytämään. Mustaa nahkaa, siro korko, nyörit. Onko liikaa vaadittu? No on, jos suostuu ostamaan kenkiä ainoastaan kirppareilta. Näin kerran lähes täydelliset yksilöt DinSkossa, mutta ne maksoivat muistaakseni jotain 70 euroa.
  • Punainen huulipuna. En todennäköisesti osaisi käyttää sitä, mutta olisi niin coolia, jos osaisin.



  • minihame. Myin kaikki minihameeni kirpparilla ja nyt todellakin kaipaan niitä! Mun kaikki hameet on jotain kellohelmaisia tai muita liehukkeita, joten ne ei oikein toimi pitkien paitojen kanssa. Musta toi ylläoleva asu on upea! Collegepaitoja mulla olisikin vaikka milla mitalla...
  • paksu neulehuivi. No just tollainen, niinku tossa kuvassa. Ehkä ympyränä, olis niin kiva pitää sitä myös huppuna... Hmm, olenkohan hieman blogien orja taas kerran :) Tämmöisen taidan vääntää itse.

Sitten vielä jotakin, mitä en tarvitsisi, mutta haluaisin. Olen kuolaillut näitä jo iät ja ajat H&M:n nettikaupassa ja odottanut, että nää tulis alennukseen, mutta ei ne vaan tule! Miksei?

Mulla on samanlainen pinkillä palloilla ja se on ihana. Tää olis tämmönen vähän skarpimpi ja "graafisempi". Ehkä jopa vähän aikuisempi iänikuisen söpöilyni sijaan?




Tää malli on niin mau (yritin kirjottaa mua, mut toi olikin parempi). Hinta vaan on 29,95, siinä ainut syy, miks tää ei oo ollu mun kaapissa jo monta kuukautta sitten.

Niin söpö! Haluaisin sekä tämmösenä vaaleena, että mustana. Mut hinta on lähes kolmekymppiä...
Huomenna vois herätä kerrankin aikaisin ja mennä kirpparille ennen koulua. Koulu alkaa siis klo 12. Hmmm...

2 kommenttia:

hannamaria kirjoitti...

OH himoitset samoja juttuja kun minäkin! Tuo hame varsinkin, oi nam. Ja koruja kyllä kiitos. Mutta se raha on ikuinen ongelma :< JA PUNAINEN HUULIPUNA! mulla on yks, mut se on ihan paska joten oon luopunu siitä täysin. Haluaisin semmosen missä ois oikeesti pigmenttiä ja.. niin, ah. en luultavasti minäkään osais käyttää sitä, mutta voisinpa kuitenkin ihailla itseäni kun omistaisin sellaisen.

ps. tykkään kans tuosta crush on you-paidasta <3

MOENDE kirjoitti...

No mulla se raha ei niinkään ole ongelma (no kohta on ku kulutan sitä näin huolettomasti), mut en vaan RAASKI/VIITSI ostaa koko ajan uusia vaatteita ja vielä tuollaiselta riistävältä jättiliikkeeltä. Olen niin hyvä ihminen taas. Tai sitten vain pihi.