sunnuntai 28. marraskuuta 2010

kirppislöytöjä!

Kävin tosiaan tuossa perjantaina pitkästä aikaa kirpparilla ja sieltähän löytyi vaikka ja mitä. Ei tosin mitään ostoslistassa ollutta, mutta sehän kirppistelyssä onkin juuri parasta.



Suloinen sydäntaulu, 50 senttiä.


H&M:n miestenosastolta perus T-paita. Tykkäsin tuosta violettimelaaretusta väristä :D Tää oli euron tai kaks?

Väri ei siis missään nimessä ole tuollainen sininen, vaan tästäkin vielä vähän tummempi.

Yksi ruutukauluspaita lisää kokoelmaani, eihän mulla ollu ennestään ku viis tämmöstä... Mut ei ollu harmaata, eikä näin ihanan pehmeetä. Tää maksoi 1,80€. Tää oli mulla eilen baarissa, tosin mulla oli jopa shortsit tuolla alla.



Lavatanssimekko! Tää on vähän tiukka mulle, kun ostin tän alunperin tuon kankaan takia, mutta tuo malli on kyllä aika kiva... Pitää ehkä laihduttaa tämän takia :D Tää oli hinnaltaan euron.

Ihana kangas! :)

Surffaripaita. Tääkin oli kai euron tai kaks? En muista enää yhtään. Mielenkiintoista kuluttamista taas.


Zen Cafén paita, 1€. Huippua, huippua, huippua, en voi muuta sanoa :)

Musta olkalaukku, varmaan H&M:n, 2,50 euroa. Tällästä tarvitsin ihan oikeastikin, kun mulla ei ollu yhtään mustaa olkalaukkua.

Maailman parasta viihdettä, eli vanha Regina, 50 senttiä. Deep Insightin levy 20 senttiä (hinta oli niin kohdillaan, että oli pakko ostaa :D) ja Irvine Welshin kirja Ecstacy: Three Tales of Chemical Romance. Arvatkaapa mikä bändi on saanut nimesä ko. kirjan mukaan? ;)
CONTROL ♥
Olin ihan ällistynyt kun löysin tän, mahtavaa! Maksoi 5€.
Muut leffat taisivat maksaa euron per nenä.


Tää on tää H&M:n halpismekko, mulla oli tälläinen jo mustana ja se on kyllä ollut monikäyttöinen. Lisäksi tää maksoi 20 senttiä :D

Ihana kukkamekko 2. Tää makso euron ja vaikka en tykkääkään tommosista kuminauhayläosista, niin olin voimaton tuon kuosin edessä. Ihana :)

Kattokaa nyt!

4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Jos joskus luovut tosta lavatanssimekosta, niin mä ostan sen!

MOENDE kirjoitti...

Mä arvasin et sä tykkäät tosta! :) Mut pidän mielessä, en oo kyllä ihan heti luopumassa. Ainakin siellä lavatansseissa pitää käydä ensin.

Sitron kirjoitti...

Mahtavia löytöjä! :)

MOENDE kirjoitti...

Eikö olekin? *voitonriemuinen hymy*