sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Uusi elämä vol. 28679

Oon elänyt varmaan jo kuukauden ajan erittäin holtittomasti. Mulla ei oo aavistustakaan, paljonko mun tilillä esimerkiksi on rahaa, mihin mun rahat on menneet tai että mistä saisin lisää. En oo tehny mitään hyödyllistä pitkään, pitkään aikaan. Mun pitäis kohta taas tietää, mihin kouluihin hakisin, enkä oo edistyny asiassa pätkääkään. Tilannetta ei varsinaisesti helpota myöskään se, että oon unohtanu kaiken ikinä missään oppimani asiat kaikesta mahdollisesta, enkä osaa enää edes lukea tai kirjoittaa. Oon yksinkertaisesti tyhmä.

Aloitan siis jälleen kerran uuden elämän. Jei. Siihen kuuluu rahankäytön hillitsemistä, töiden etsimistä, koulujen kartoittamista, opiskelemista ja ööö, kunnon ruuan syömistä. Noin vain  muutaman pääkohdan mainitakseni.

Juhlistan uuden elämäni aloittamista viimeisen illan rituaalilla (uusi elämähän alkaa AINA maanantaisin), eli sipseillä, cokiksella ja leffalla.


P.S. Kolme hyvää postausta tulossa, kunhan vain saan huijattua niihin kuvat jotenkin :D

3 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Ootko koittanut vaihtaa selainta? Mulla ei kaikki bloggerin jutut toimi Google Chromella, niin käytän välillä Mozillaa.

Sitron kirjoitti...

Oppitunti numero 1: älä koskaan aloita mitään lauantaina, menee taatusti pieleen. :D Koita keskiviikkoa tai torstaita, perjantai on jo viikonloppua, liian myöhäistä silloin! ;P

MOENDE kirjoitti...

Anna: Kiitos vinkistä! Mulla on käytössä vaan Exploreri, joten pitääpä koittaa jotain muuta...

Sitron: Tää ei tosiaan oo alkanu kovin lupaavasti, mutta en anna periksi! Nyt on sentään vasta tiistai...