tiistai 23. marraskuuta 2010

On sääli ettei me seota yhdessä

Mun uusi elämä ei nyt oikein ota onnistuakseen. Menin esimerkiksi eilen tosi aikaisin nukkumaan (puol kakstoista on MULLE aikaisin) ja silti heräsin tänään kakskyt vailla 11. Koulu olis alkanu 9.45... Lisäks mulla oli selkä aivan jumissa, kun nukuin niin kauan.


Mulla menee niin hermot tän bloggerin kanssa. Ensin se kuvajuttu ja nyt se, että menin vaihtamaan tähän uuteen editoriin, jota en osaa käyttää :D Haluaisin sellaisen oman teknisen tuen, olisko vapaaehtoisia?


Hiimailin tällä asulla perjantain, koko viikonlopun ja vielä eilisenkin. Toi mekko on epäilemättä paras ostos, mitä oon ikään tehny. Kannatti maksaa se 4,80, vaikka se olikin aika paljon kirpparimekosta. Ja noi kengät on aikanaan maksanu sen kaks tai 2,5 euroa. Puhumattakaan tuosta takista! Ostin sen kirpparilta lukion ykkösellä, eli KOLME vuotta sitten. Olisko maksanu kuus euroa... Ja tuota on käytetty oikeesti paljon, toi tais olla pari vuotta mun ainoa talvitakki.


Tässä postauksessa ei taaskaan ollu päätä eikä häntää, olen pahoillani. Kirjotin just megapitkän vastauksen yhteen viestiin, joten mun kirjallinen antini tais yhden illan osalta kulua siihen. Huomiseen siis.

Päivän biisinä piti alunperin olla Zen Café - En oo koskaan tavannut, mutta sitä ei löytynyt Youtubesta, joten päivän biisiksi päätyi samaiselta Helvetisti järkeä-levyltä biisi nimeltä Tuhannen kilometrin päässä. Kyllä, minulla on hieman hellyydenkipeä olo. Vaihteeksi :D


Ei kommentteja: