maanantai 15. marraskuuta 2010

The Lady In Blue

Keksin taas uuden aiheen teemaviikoksi. Sori, mut mulla on vähän tylsää täällä. Noh, kuitenkin, aiheena tällä viikolla on erilaiset tyylini. Tää blogihan on saanut nimensäkin sen mukaan, että mulla oli niin vaihteleva tyyli. Nykyään mun tyyli taitaa olla aika vakiintunut tähän leidityyliin, mutta ajattelin nyt muistella menneitä tämän viikon ajan.


Nykyään näytän siis suurimman osan ajasta tältä. Korot, mustat sukkikset, hameet/mekot ja vyötärön korostaminen ovat avainsanoja.

Teen tässä samalla tämmöstä kenttätutkimusta siitä, miten eri tavoin erilailla pukeutuviin ihmisiin suhtaudutaan. Oon jo aikaisemmin kirjottanut siitä, miten mulle availlaan ovia ja kaikkee kun olen pukeutunut tällä tavalla. Ja tänään kaupassa yks hyvännäköinen mies hymyili mulle (päivän kohokohta!). Varmasti se johtui näistä vaatteista.


Oon huomannu myös sen, että jotenkin itselläkin on paljon itsevarmempi olo, kun on pukeutunut "nätisti". En tietenkään sano, että vähän vähemmänkin tyttömäisiin vaatteisiin pukeutumalla ei voisi olla nätti, mutta itse tunnen oloni parhaaksi tälläisissä vaatteissa. Ihan hirvittää kun ajattelen asua, jonka olen varannut huomiselle :D

Mun piti ettiä jokaiselle päivälle oma teemabiisi. En kyl tiiä liittyykö tää mitenkään tähän asuun (ei), mutta tää soi mun päässä ja etin tästä 20 minuuttia sopivaa versiota, joten pitäkää hyvänänne! :D

Ei kommentteja: