tiistai 9. marraskuuta 2010

Ei ole sellaista pimeää, mitä minun hento käteni ei torjuisi

Oon viime aikoina kuunnellut ihan ennätyksellisen paljon suomenkielistä musiikkia. Enkä nyt tarkoita ainoastaan mitään suomiräppiä, vaan ihan "oikeaa" musiikkia, esimerkiksi Zen Caféa, Pariisin Kevättä ja Maj Karmaa. Suurin syy tähän varmaankin on se, että olen ominut kämppikseni mankan ja pystyn pitkästä aikaa kuuntelemaan levyjäni. Läppärillä kun ei edes viitsi kuunnella mitään hirveän hienoa, koska kaikki kuulostaa sitä kautta enemmän tai vähemmän paskalta.

Eilen illalla nukkumaan mennessäni minulle tuli hirveä hinku kuunnella Ultra Brata ja sitä kuunnellessa uni tulikin yllättävän hyvin. Joskus todella, todella pienenä olin kyseisen orkesterin suurikin fani ja kävin jopa heidän keikallaan! (Luin juuri Wikipediasta, että Ulta Bra lopetti toimintansa vuonna 2001, joten olen ollut kyseisellä keikalla joku 9-10-vuotias... :D)

Loistavia biisejä joka tapauksessa, tässä muutama suosikkini. Ehdoton lempibiisini Ultra Bralta on Savanni nukahtaa, mutta sitä en löytänyt Youtubesta :(













Ihania noi ysärivaatteet ♥

Ei kommentteja: