perjantai 19. marraskuuta 2010

There's no excuse to be bored.

Voi paska. Tää Blogger toimii täydellisesti täällä ATK-luokassa, joten ikävä kyllä vika taitaa olla omassa pikku läppärissäni. Pitääköhän mun tulla jatkossa joka päivä lataamaan kuvat tänne vai mitä ihmettä mä teen?

 Tässä tämmönen random kuva minusta, ainut, mikä löytyi koulun tiedostoista. Tää on myös mun fb-profiilikuva ;)

 Mua ärsyttää suuresti oma laiskuuteni! Tänä viikonloppuna olis nimittäin ollu mun kavereiden tuparit (joihin mä kyl päätin olla menemättä iät ja ajat sitten) ja sit olin menossa mun sukulaisten luo, mut en sit jaksanutkaan. Eli ihan omaa tyhmyyttäni on tämä tylsyys. Ja olishan mulla tekemistäkin. En vaan jaksa tehä mitään :D

 Nää on nyt vaan jotain kuvia weheartit.comista, kun halusin testata toimiiko tää kuvan lisäysjuttu.

Mulla on aina kaikkein tylsintä just perjantaisin ja lauantaisin! Missä vika? Minussa itsessäni kai.

Kuten huomaatte, mulla on nyt ihan oikeita ongelmia tän blogin kanssa. Ja myöskin hieman motivaatio-ongelmia. Miljoona piristävää kommenttia saattais auttaa ;) Stay tuned, jatkoa toivottavasti seuraa pian.

Ei kommentteja: