maanantai 1. marraskuuta 2010

How can you tell me "no"? I just wanna get your soul.

Helou! Tänään jatkui vihdoinkin koulu, jee! Mun tekee vaan koko ajan mieli opiskella, mutta tietenkin meilä oli loiva laskeutuminen kouluun ja me katottiin vaan leffaa. Mut onneks se oli sentään hyvä (Rita Hayworth-avain pakoon, suosittelen!).


Tämmönen asu tänään. Tykääsin kovasti, tosin noi säärystimet ei ehkä ollu mikään paras veto. Eikä ne oikeesti ollu noin matalalla. Hame oli eka kertaa käytössä ja tosi ryppyinen, onneks nää kuvat on niin pieniä ja sumeita, ettei sitä erota :P


Mun hiukset kaipaa parturia ja NOPEASTI. Huomenna mun on pakko jäädyttää se kadonnut pankkikortti saadakseni joskus uuden. Oon niin varma, et samantien, ku soitan sinne, niin löydän sen kortin jostain sängyn alta vaikka oonkin kattonu sieltä miljoona kertaa.

Muuten ei kuulu oikein mitään. Oon vaan käyny tallilla, angstannu ja kattonu telkkaria (aloin itkemään ku Lauren tippu Huippiksesta. Säälittävyyden huippu?).


Ja mulla on sydänsuruja :D Itseaiheuttettuja, mutta eivätkös ne aina ole?




Ooooh, can you feel the beat? Feel the beat (beat, beat, beat...)
Well it's my heartbeat (beat, beat, beat...) And you're hurting me, bad
I guess I finally found someone like me
Oh, baby how can you be so cruel
?
Päivän biisinä siis The Crashin Gigolo.

Ei kommentteja: