perjantai 26. helmikuuta 2010

On niin helppoo olla onnellinen

Mulla on ihan semmonen tunne, et mulla olis ollu tää sama otsikko joskus aikaisemminkin... Mutta ei se mitään.

Tänään on taas yksi niitä päiviä kun elämä hymyilee, eikä mikään masenna! Olen ollut tänään hyvin aikaansaava, kannattaisi ehkä useamminkin herätä ennen puoltapäivää :D Tein uskonnonkokeen (myöhästyin kokeesta vain 15 min.), palautin ne tehtävät (TEIN NE KAIKKI. OLEN PARAS.), kävin kirjastossa, kirpparilla (...), pankissa (verkkopankkitunnukset, jee!) ja kahdessa kaupassa (unohdin ostaa ekasta voita). Täällä kotona olen tehnyt ruokaa, joka oli todella hyvää, vaikka paloikin pohjaan (miten niin ruokaa ei voi jättää liedelle ostosten kuvaamisen ajaksi?) ja tiskannut. Ja tähän aikaan yleensä vasta heräilen! :O


Kirpparille suuntasin superhienon hupparin takia. Kuolasin tätä jo viimeksi, mutta 10 euron hinta sai minut toisiin aatoksiin. Tänäänkin tarkoituksena oli vain käydä katsomassa, että onko se sen hinnan arvoinen. Minulla kun yleensä käy niin, että seuraavana päivänä ne todella hienot vaatteet ovat sitten jotakin ihan muuta... En meinannut ensiksi edes löytää tätä, ja olin jo ihan varma, että joku oli jo kerennyt sen ostaa. Sitten kun se löytyikin, niin tarrasin siihen salamannopeudella ja ryntäsin kassalle. Siinä ei paljon setelinkuvat silmissä vilahdelleet.

TADAA!!! Tää on niin rakkautta. Okei, hinta oli tosiaan se 10 € ja tuossa lukee jokapuolella Jack & Jones, mutta muuten... Toi on just sopivan kokoinen mulle, semmonen vähän väljä, mutta kuitenkin istuva ja sopivan pitkä. Inhoan liian lyhyitä paitoja. Vihdoinkin löytyi se täydellinen huppari, jota olen etsinyt niin pitkään.

Tätä valkoista boleroa olin myöskin hypistellyt jo aiemmin ja nyt kun se oli puoleen hintaan, niin eihän siinä muu auttanut kuin ottaa mukaan :) Tästä on leikattu kaikki laput irti, mutta eiköhän tämä H&M:ltä ole. Hinta oli 2,5 euroa ja tämäkin on just sopivan kokoinen. Vähän se koko nimittäin mietitty, kun ei sitä kokolappua ollut.

Tässä on sitten se tämän päivän mummo-ostos, joka on nykyään lähes pakollinen jokaisella ostosreissulla. En vain voi vastustaa pallokuviota. 2 €.



Tätä huiviakin olin katellut jo aikaisemmin ja nyt hintakin oli tippunut :) Tää on ihanan iso ja lämmin ja tykkään paljon tuosta ruskean ja värikkäämpien värien yhdistelmästä. 2 € tämäkin.




Ihanaa, kerrankin sain muutakin postia kuin mainoksia tai laskuja. Tuon JapanPopin ostin kyllä kirpparilta ja Nylon on ihan kaupasta. Riittää ainakin luettavaa :) Ja jee, mulla ei ole tänään töitä, eli pelkkä ratsastustunti vain on illan ohjelmassa ja sitten Maajussille Morsian ;) Oon siihen niiiiiiin koukussa, enkä edes häpeä myöntää sitä! :)


Ei kommentteja: