torstai 11. helmikuuta 2010

Moi

Miten aika voi mennä näin nopeasti? Mulla on äikän tekstitaidon koe HUOMENNA. Voisi olla ihan aiheellista avata se käsikirja tänään jossain vaiheessa. Ja eväätkin pitäisi hommata jostain.

En ole nyt hirveämmin liikkunut missään, mutta tälläistä asua olen tällä viikolla käyttänyt.

Miten mun hiukset näyttää noin lyhyiltä? Ne tuntuu paljon pitemmiltä :D Ruutupaita kirppiksen ilmaislootasta, farkut (only) ja kengät (Pertti Palmroth) ovat myöskin kirpulta.

Takki on H&M:ltä, maksoi 5 euroa jossain superalennuksessa. Ihanaa, kun on ollut näin lämmintä, että on voinut käyttää muitakin kuin toppatakkeja.


Nää saappaat olivat kyllä erittäin hyvä löytö, maksoivat nimittäin ainoastaan euron! Ja ovat ihan uutta vastaavassa kunnossa ja kaikkea. Aluksi en lämmennyt tuolle kiiltävyydelle mitenkään hirveästi, mutta olen viime aikoina alkanut jopa pitää siitä!
Mitä mulle on oikeasti tapahtumassa? Ensin Vin Diesel, sitten valkoinen rusettiröyhelöpaita ja harmaa kynähame ja nyt kiiltonahka!!!! En kohtaa enää tunne itseäni ollenkaan.
Mulla on myös hyviä uutisia. Sain palkankorotuksen!!!!! Harmi vain, että sen iloista pääsen nauttimaan vasta joskus ensi kuussa, koska olen tällä hetkellä köyhempi kuin koskaan. Mutta pitihän tätä hieman juhlia... tietenkin shoppailemalla.


Maailman ihanin villapaita! Oon jo nyt menettänyt sydämeni tälle niin täysin. Lämmin, kevyt, pehmeä. Ihanat resorit ja villi, mutta sopivan mustavalkoinen kuosi. Hintakin lämmitti sydäntäni, 50 senttiä.



Umbron tuulitakki, 2 euroa. En tiedä miks mulla on tälläinen pakkomielle näihin urheiluvaatteisiin - varsinkaan kun en urheile-. Kai näitä kaikkia olisi joskus hyvä käyttääkin.





Marco Tozzin nilkkurit, 5 euroa. En rehellisesti sanottuna tiedä miksi ostin nämä, mutta ostinpa nyt kuitenkin :) En oikein osaa yhdistää nilkkureita mihinkään. Mutta nämä olivat niin siistit, sellaisella "hei, olen kolmekymppinen toimitsotyöntekijä" tavalla, että ostin ne juuri sen toimistotyön toivossa :D




Eteisen lattia näyttää vähän siltä, että imuri olisi kova sana.

Ei kommentteja: