sunnuntai 7. helmikuuta 2010

I can take you higher

Tänään olen opiskellut ahkerasti koko päivän ja olen saanutkin jopa ehkä noin 1/4 tehtyä siitä uskonnon kurssista... Sen pitäisi siis olla huomenna valmis. Itse tarvitsen aina hieman motivointia opiskeluun samalla lailla kuin esimerkiksi liikuntaan. Tein tässä nyt joutessani (eli hyve-etiikan teorioita yms. vältellessäni) tämmöisen pienen soundtrackin mun opiskelubiiseistä.

1. Britney Spears - Do somethin'


2. Trilogia - Nyytit
Mulla on tapana kuunnella tätä biisiä aina repeatilla joku 10 kertaa putkeen...


3. The Game - Higher
Tässä videossa on ihana toi alku!


4. Infected Mushroom - The Beauty & The Beat


5. Muse - Supermassive Black Hole
Tää on ollut mun ultimate "voimabiisi" jo jonkin aikaa, eikä Laura onneksi pystynyt pilaamaan sitä cowboy-kommentillaan... :D Tässä on kans kiva video, mut RAKASTAN sitä kohtaa Twilightissa ku ne pelaa sitä baseballia ja tää kuuluu taustalla. Laitoin tähän kuitenkin tän oikeen videon, niin pysyy tää itse biisi etusijalla eikä ne vampyyrit :P



6. Ludacris ft. Shawnna - Stand up
"When I move, you move"



Ja tosiaan, nää biisit kannattaa kuunnella joidenkin hyvien kaiuttimien kautta HYVIN KOVALLA ja bassot mielellään aikalailla kaakkoon käännettynä ;D Sanoilla ei oo niin väliä, pääasia että basso jytisee.

Mulla tuli tästä semmonen tilanne mieleen, et joku naapuri tulee valittamaan mekkalasta ja sit mä avaan oven tässä T-paidassa ja pyöräilyshortseissa.
Naapuri: Tota, toi meteli vähän häiritsee... Ootsä just treenaamassa?
Minä: Eiku tota... Mä teen läksyjä.

:D En tiiä tajusiko tuota taas kukaan muu ku minä, mut musta toi oli tosi hyvä juttu. Eli tod. näk. kukaan muu ei nää siinä mitään hauskaa.

Hyviä motivointibiisejä saa ehdottaa!!!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

:D olipas hyvä tilannekuvitelma.

-Tiedät kyllä kuka ;D

MOENDE kirjoitti...

eikö ollutkin? :D

Larabella kirjoitti...

Hahaa, sehän oot sinä! =D
Niin, kannattaa lähtee vaan Jyväskylään, mutta välttää Pub Katsetta... :P
Mulla tulee Supermassive black holesta mieleen vaan strippaus, ei voi mithään.

MOENDE kirjoitti...

Pitääpä pitää tuo Katse mielessä. No voi siitä strippaus tulla mieleen, mutta ei cowboy-tyypit... Yöks.