torstai 4. maaliskuuta 2010

Red-Eye Ida has left the building!

As you see, pidin lupaukseni. Ei enää punaisia silmiä!

Näin lukuloman aikana on varmistunut jo aikaisemminkin epäilemäni tieto, eli se, että minulla ei ole mitään elämää koulun ulkopuolella :D Päivän asuja ei siis ole pahemmin ollut, työasuissani kun ei ehkä hirveästi ole näkemistä. Tällä viikolla kävin kuitenkin jossain, joten tässä asu.


Tää musta liehuhelmahame on noussut ihan yhdeksi suosikkihameistani, tämän kiskon nykyään aina päälle kun haluan laittaa päälle jotain kivaa, mutta helppoa. Ja mustat sukkahousut. Mikään hame-/mekkoasu ei ole mitään ilman mustia sukkiksia. Pitäkää legginssinne.


Vaikka vampyyrilinjalta ollaankin nyt lipeämässä, niin tässä tämmöinen kivan hämyinen kuva. Mulla on tosiaan melko musta tunnelma täällä kämpässä, heh heh.


Nää nilkkurit pääsi nyt ensimmäistä kertaa jalkaan ja olin kyllä ihan tyytyväinen, sillä näillä oli helppo kävellä. Päivän päätteeksi päädyin vain kantamaan estepuomeja ja -tolppia maneesiin tässä asussa, nää kengät ei ehkä ihan hirveästi tykänneet siitä hiekasta... Noh, toivotaan, että ne selviää.





Okei, hakujutut on ihan pyllystä. Ensin niitä vaihtoehtoja ei ollut yhtään, ja nyt niitä on liikaa. Miten voin nyt yhtäkkiä päättää haluanko kääntäjäksi, merikapteeniksi, presidentiksi, radiotoimittajaksi, ratsuttajaksi, kustannustoimittajaksi vai ratsastuksenohjaajaksi... No, ajattelin tänään, että minulla pitäisi olla vielä se about 60 vuotta elinaikaa jäljellä, joten enköhän mä kerkeä kokeilla vaikka vähän jokaista :) Olisihan se aika tylsää, jos tietäisin jo 19-vuotiaana koko tulevaisuuteni.

Ei kommentteja: