perjantai 5. helmikuuta 2010

Vielä koittaa uusi aika

Tämä päivä ei tule jäämään historiaan mitenkään kovin merkittävänä ainakaan minun osaltani, en nimittäin tehnyt (taaskaan) mitään koko päivänä. Aamulla kävin tekemässä enkun prelin, sitten köpöttelin kotiin ja sitten illemmalla kävin hakemassa loput kirpparitavarat pois. Kirpparilta ei tullut kovin mainittavaa tulosta, mikä ei tosin ole mikään ihme, koska mulla oli aivan liian vähän vaatteita sinne vietäväksi... Enkä tykkään muutenkaan yhtään tuosta vaatteiden myymisestä, varmasti tulen kaipaamaan niitä myytyjä vaatteita.


Sain tänään sentään jotain aikaiseksi, eli värjäsin vihdoin ja viimein hiukset! Se juurikasvun määrä olikin jo jotain aivan järkyttävää. Kaksi asiaa, mitä hiuksissa eniten minua voi ällöttää, ovat juurikasvut ja ylikasvaneet leikkaukset. Onneksi enää ei löydy omasta päästä kuin tuo viimeksimainittu :D

Hiusten värjääminen on mulle kunnon rituaali (mikä mulle EI olisi rituaali?), johon pitää valmistautua aina huolellisesti :) Eli kunnon pino lehtiä odotteluaikaa varten, kampa ja nuo klipsit ovat ihan välttämättömiä. En siis uskalla poistua vessasta värjäyksen aikana, koska olen sellainen sotta ja pytty, että se vessakin on aina täynnä sinisiä läikkiä värjäyshetkieni jälkeen... En halua edes kuvitella mitä tapahtuisi jos yrittäisin viilettää täällä "vapaana" värit päässä :D


Maussi ja Peba tulivat luonnollisesti ojentamaan auttavan tassunsa :)



Tässä nyt muutama kuva Pepistäkin, kun yleensä tuo linssilude-Maussi valtaa aina kaikki kuvat.




Hyvät tuli! Ja voi että, tuo Garnierin väripaketin mukana tuleva hoitoaine tuoksuu niin hyvälle! Yleensä yritän aina säästellä sitä, mutta tänään piti laittaa puolet siitä hiuksiin heti värjäyksen jälkeen, kun hiukset tuntuivat niin kuivilta... :/




Mulla ei olekaan huomenna yhteiskuntaopin preliä, vaan menen sittenkin sen tenttiin tai jotain...
Juttelimme rehtorin kanssa asiasta tänään ruokalassa, näin meidän pikku high schoolissa hoidellaan asioita :) Olenkin juhlistanut tätä pitkää viikonloppua valvomalla taas ihan kunnolla, vaikka on väsyttänyt koko illan. Onpa taas järkevää toimintaa.
Jostain tuntemattomasta syystä olen kuunnellut tämän yön Egotrippiä :O En siis todellakaan kuulu bändin faneihin, melkeinpä päinvastoin. Päivän tunnubiisi on kyseisen bändin kipale Nämä ajat eivät ole meitä varten.



Ja vielä koittaa se kaunis päivä
kun tieltä murheet väistyvät
et ole surullinen aina,
vaikka nyt tuntuu siltä
vielä koittaa uusi aika,
vielä sinut huomataan
tulee päivä jolloin joku muu
kuin minä vierees istahtaa
ennen kuin huomatkaan

Toivoasi et saa menettää,
vaikka mitään muuta jäljelle ei jää
sinulla on minut,
sillä jokaisella jossakin on
joku yhtä lailla lohduton

Nämä ajat eivät ole meitä varten,
mutta on pakko yrittää
tämä on jumalan hylkäämä paikka,
se tiedetään
sinun vuorosi tulee vielä
vielä sinut huomataan
tulee päivä jolloin joku näkee
sinut sellaisena kuin minä nään

Sinä toivoasi et saa menettää,
vaikka mitään muuta jäljelle ei jää
sinulla on minut,
sillä jokaisella jossakin on
joku yhtä lailla lohduton

Toivoasi et saa menettää
toivoasi et saa menettää
jokaisella jossakin on
joku yhtä lailla lohduton
Ihan vähän angstia on tänään taas ilmassa... Mutta ihan vähän vain :)

Ei kommentteja: