keskiviikko 3. helmikuuta 2010

TODELLA HYVÄ JA MIELENKIINTOINEN OTSIKKO

Moikkelis moi :)

Eilen mulla oli ihmeellinen möömöö-päivä, en tehnyt oikeastaan muuta ku makasin sängyssä. Nukuin jopa kahdet päiväunetkin :O Aamulla kävin sentään saksankokeen sutaisemassa.

Tänään nukuin jopa kymmeneen asti, mitä ylellisyyttä. Loppupäivän olinkin sitten töissä, tällä kertaa edellisessä työpaikassani, eli porukoitteni tallilla. Oli ihan kivaa jopa, tosin tunsin itseni vähän amatööriksi, kun en esim. tunnistanut kaikkia hevosia jne. Työnkuvaani kuului myös siskojeni kuskailua erinäisiin harrastuksiin iki-ihanalla kakkosautollamme, eli sellaisella superrämällä Ladalla. Vihaan sitä autoa niin sydämeni pohjasta! Se on yksinkertaisesti kamala. Lyhyesti voisin kertoa, että siinä ei ole ollenkaan kuskinovessa (oli kuulemma vain jäänyt käteen yhtenä pakkasaamuna), joten jonkun pitää aina avata se ovi sieltä sisäpuolelta. Se myös sammuu aina kun yrittää ajaa ykkösellä risteyksestä, joten sillä on pakko vaan kurvailla jollain kolmosella kaikkien eteen... Se myös kääntyy yhtä sulavasti kuin traktori, joten oli todella kiva peruutella parkkipaikalla. Mulle on muutenkin tullut hirvee parkkipaikkakammo :D


Tälläinen asu mulla oli tiistaina ja tykkäsin kyllä :) Hieman kylmä oli vaan. Kaikki vaatteet, paitsi nuo legginssit on kirpparilta. Tuo tunika on alunperin Onlyn ja raidallinen neuletakki on kotoisin Dressmannilta. Tuo röyhelöhame on jonkun itsetekemä. Sydänkorvikset on kai Lindexiltä ja tuo koru on kai Glitteristä... En ole ihan varma.


Eipä mulla sit muuta, paitsi se, että GREEN DAY TULEE SUOMEEN. Olen odottanut kyseistä keikkaa ehkä 6 vuotta ja nyt kun se toteutuu, niin mulla ei oo rahaa lippuun. Moi. Ei vituta. Yhtään.

Ei kommentteja: