lauantai 6. helmikuuta 2010

It was a good day

Oon aina pitäny säälittävinä tyyppejä, jotka hehkuttaa ihan tosissaan sitä, että pystyivät pitämään esimerkiksi tipattoman tammikuun tai muuten vaan olemaan juomatta. No, itselleni juomattomuus ei ole minkäänlainen ongelma, mutta shoppailulakko näköjään on. Shoppailen, koska olen niin tottunut siihen ja kaipaan piristystä. Samoista syistä siis, kuin jotkut kenties juovat.

Eli kyllä, vierailin tänään kirpparilla :) Näin viime viikolla siellä aivan ihanan valkoisen rusetti-/hörhelöpaidan, mutta jätin kuitenkin ostamatta. Paita jäi kuitenkin pyörimään mieleeni ja näin siitä jopa unta o___O. Olihan se siis ostettava kun se siellä vielä oli.


Tykkään tosi paljon tuosta mallista! Väri on sellainen luonnonvalkoinen ja paita on hieman läpinäkyvä. Tämä oli hieman kallis (2,5e), mutta toivottavasti tätä tulee sitten käytettyä koko rahan edestä :) Paita on alunperin Lindexistä.

Mun piti rajoittaa ostokseni tuohon paitaan, mutta sitten näin erään tutun tuomassa sinne tavaroitaan. Olen aina tykännyt kyseisen henkilön tyylistä (joskaan en itse henkilöstä :D), joten tsekkasin vielä sen pöydän. Olisi siinä ollut ihan kivoja vaatteitakin, mutta "sorruin" ainoastaan näihin saapaisiin. Nämä ovat täysin käyttökuntoiset suomalaista nahkaa olevat saappaat, jotka maksoivat ainoastaan 2 euroa! Pakkohan ne oli ostaa :) Varret ovat siis tuollaiset vähän lörtöt.


Ja koska olen toivoton tapaus, piti minun tietenkin tutkia se ota tästä ilmaiseksi - laatikko. Ja sieltä löytyi tuollaisia puteleita... Tuo "pehmeyttävä, kosteuttava ja virkistävä" jalkavoide toimi oikeasti varsin hyvin, tosin haju on aika kammottava (piparminttu & luumu). Sitten on Axen päivettävä vartalovoide ja Sunsilkin hoitoaine. Eiköhän noille käyttöä löydy :) Oon kyllä aikamoinen spurgu.

Kirppareilla kannattaa kyllä pitää korvat auki, siellä kuulee aina kaikki parhaimmat juorut! Vierailin tänään vakiokirppikseni lisäksi Tapulin kirppiksellä, jossa olin viimeksi käynyt joskus ala-asteikäisenä. Kyseinen hyväntekeväisyyskirppis on auki todella epämääräisiin aikoihin, mutta onneksi tänään kuulin parin mummon keskustelevan siitä, että se on auki :)



Sieltä löytyi siis tälläinen ihan peruskauluspaita, joka on alunperin H&M:ltä. Nuo kuvat on aina ihan parhaita noissa H&M:n vaatteissa, vaatteet olisivat monesti paljon hienompia, jos nuo olisivat ulkopuolella. Kyseessä on siis varmaan miesten malli, kun kerran noin pieni koko minulle sopii.



Toinen ostos oli tämä harmaa kynähame, joka on 100-prosenttista villaa. Ihastuin noihin nappeihin, karkeaan kankaaseen ja väriin. Minulla kävi tosi hyvä tuuri näiden kanssa, sillä menin kysymään näiden hintoja tosi kivalta myyjämummelilta, joka antoi mulle -50% alennusta, koska "hamehan on selvästi talvihame ja pitkähihaistakin voi pitää talvivaatteena". Siellä oli siis tänään kaikki talvivaatteet puoleen hintaan :D En valittanut. Kyseinen myyjä oli muutenkin tosi kiva, hän muun muassa esitteli minulle heidän "retro-osastonsa", jossa oli jotain 70-luvun uimapukuja ja vaikka mitä hienouksia. En ymmärrä mikä mussa vetoaa noihin mummeleihin, mutta selvästi minussa on sitä jotain.




Tuon kirpparireissun jälkeen en olekaan sitten muuta tänään tehnytkään dataamisen lisäksi... Muuten vaan olis ens perjantaina äikän kirjoitukset ja VIELÄKIN on kaks pakollista lukiokurssia kesken. On se vaan niin hemmetin hankalaa tarttua toimeen.
Otin kuvia näistä päivän ostoksista myös ihan in action, mutta niistä tuli ihan hirveitä :D Ja kuten olette ehkä huomanneet, niin julkaisusensuurini ei kuvien suhteen ole kovin tiukka, joten varmaan uskotte, että ne olivat ihan kamalia. En oikein hallitse vielä tätä kuvaamistä, mutta kyllä se harjoitus vielä tekee sen mestarin.
Päivän tunnusbiisi: Ice Cube - It Was A Good Day
Kannattaa kuunnella, on ihanan rento biisi! Laittaisin Youtube-linkin, mutta kyseinen sivusto ei (vieläkään) toimi.

Ei kommentteja: