torstai 11. helmikuuta 2010

Kläk kläk

Mua ottaa päähän nyt aika rankasti. Tarkoituksenani oli siis mennä perjantaina (huomenna) Husky Rescuen keikalle Kuopioon. Noh, keikkaseurani perui tulonsa (olet paskiainen) ja muutenkin mulla on rahat aika pitkälti finaalissa. Ja ne penkkaritkin on tulossa ja kaikkee. Vituttaa ihan jonkin verran, koska olen halunnut kyseisen bändin keikalle jo ihan jonkin aikaa ja lisäksi olisi ollut kiva päästä pitkästä aikaa "viihteelle" (vihaan kyseistä sanontaa, mutta käytän sitä jatkuvasti). Oon viimeksi ollut jossain muualla ku kotona, koulussa tai töissä yms. uutenavuotena eli mitä, 5 viikkoa sitten? Ja ens vkonloppuna pääseekin taas töihin...


Tulikin tuosta mieleeni, että nyt kun olen saanut tietooni, että tätä blogia lukee aika pelottavan moni tuttuni, niin pitäisi varmaan aina välillä miettiä, mitä tänne oikein kirjoittelenkaan :D Siis itse tykkäisin kyllä kirjoitella esimerkiksi sosiaalisesta elämästäni (eli mistä? :D), mutta en tiedä kiinnostaako se ketään. Ja ehkä eniten siinä mietityttää se, että kuinka tunnistettavia jotkut salanimellä esiintyvät henkilöt sitten ovat... Koska en todellakaan välittäisi, että he saisivat tietoonsa tämän blogin. Tai siis niin. Ehkä ymmärrätte?


Olenkin miettinyt erillisen pelkästään hurjasta elämästäni kertovan blogin perustamista... Mutta jotenkin se tuntuu hölmöltä, kun mikäs tämä sitten on? Miksikään muotibloggariksi minusta ei tosiaankaan ole.

Tämän illan olen ansiokkaasti viettänyt todella viihdyttävää blogia lukien :) www.fenii.vuodatus.net Suosittelen, itse ainakin nauroin monta kertaa ääneen tätä lukiessani.

Jee, huomenna tekstitaidon koe, enkä ole valmistautunut mitenkään! Enkä nyt tarkoita valmistautumisella (pelkästään) lukemista, vaan sitä, että en ole miettinyt vaatteita, etsinyt kyniä tai tehnyt eväitä! Ja kuten kaikki tietävät, eväillähän on se suurin merkitys yo-kokeesta selviytymiseen.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jee, nyt toimii! :)

MOENDE kirjoitti...

hienoa :)