keskiviikko 24. helmikuuta 2010

Please just save me from this darkness

Heissulivei!

Mulla on ollut ihan mieletön kiire viime aikoina. Töitä olis enemmän ku tarpeeksi taas vaihteeksi, mutta eipä ole varaa valittaa. Ja onhan se ihan kiva kun tili näyttää kerrankin ihan kivalta (ainakin toistaiseksi). Oon ollu myös ihan mystisen väsynyt viime aikoina ja olenkin tässä lukuloman alkamisen kunniaksi nukkunut sellaisia 11-13 tunnin yöunia jo useamman yön peräkkäin :O
Tänään kävin pitkästä aikaa jossain "ihmisten ilmoilla", mutta eipä tämä asu mikään ihmeellinen ole. Jotain esiteltävää sentään :)

Oon pitänyt näitä kenkiä ihan tosi harvoin, enkä oikein itsekään osaa sanoa että miksi. Ne on tollaset kivat tossukat.


Lupaan ja vannon, että nää tulee olemaan viimeiset vampyyrikuvat tässä blogissa! Mutta kun en vaan JAKSA nyt tehdä noille mitään. Kauhea vaivahan se varmaan olisikin.
Kävin tänään kyselemässä yo-tuloksia. Äikän tuloksia en saanut, koska kyseinen opettaja ei osunut eteeni enkä luonnollisestikaan jaksanut häntä etsiä. ENKUN KUUNTELUT MENIVÄT NIIN PÄIN PERSETTÄ. Mulla meni siis monivalinnoissa 6 väärin... Ei oo ikinä ennen menny kuuntelu noin huonosti, ei edes ykkösellä. Että jee.
Vitutuksen hoitoon määrättiin taas ylemmältä taholta (eli mun pääkopasta) shoppailuterapiaa. Nokka kohti kirpparia siis.


Musta huppari, 2,50 €.



Tää on taas niin minä-ostos :D Voin niin kuvitella, kuinka kaikki mun kaverit ulvoo naurusta (tai tuskasta) tämän nähdessään. Mut ku tää on niin hieno! Okei, myönnän, että kuosi on hieman... villi, mutta tää on tosi kivan mallinen, enkä voinut vastustaa noita nappeja tuossa edessä. Hinta 2€.



Tää oli päivän WTF-ostos. Siis farkkutakki. FARKKUTAKKI????????????? Joo. En kommentoi tämän enempää. Maksoi kaksi euroa.





Ostin myös H&M:n mustan vekkihameen (2 €), ihanan tarjottimen (:D), lehtiä, kirjan ja leffoja. Toi kirja on yks mun lapsuuden suosikeista, joten pakkohan se oli ostaa :) Leffat ovat Taru Sormusten Herrasta I, Saippuaprinssi (paskat leffat on parhaita! varsinkin jos ne on suomalaisia) ja toi kolmas on joku Deuces Wild, joka kertoo 50-luvun jengielämästä. Ei voi olla siis huono :D
P.s. Ton leffan nimi on Deuces Wild - Katujen kesyttömät :DDD Okei, ehkä se on huono.

Ei kommentteja: