maanantai 30. elokuuta 2010

Miles from where you are

Moi. Voin kertoa, että jos se läppäri ei kotiudu tässä muutaman viikon sisällä, niin joku ehkä kuolee. OIKEESTI!!!! Tänäänkin oon asentanu ton mun kameran ehkä miljoonalle (no okei kahelle) eri koneelle, jotta sain nää muutamat kuvat ladattua tänne bloggeriin. Ja nyt tää kirjotusjuttu rupes sekoilemaan. MENEE.HERMOT. Niin ja näissä paskoissa ei saa kuunneltua musiikkia, mikä lievästi sanottuna häiritsee.





Mulla on uudet hiukset! Tai siis on nää nyt ollu jo aika kauan, mutta eipäs takerruta pikkuseikkoihin. R-A-K-A-S-T-A-N näitä. Olin haaveillu lyhyistä hiuksista niin kauan ja vihdoinkin uskalsin tehä jotain asian eteen. Jee :)



Oon muuten ehkä vähän ihastunut siihen yhteen miekkoseen, mutta en voi oikein hehkuttaa sitä täällä, ettei se ala luulla itsestään liikoja :D Mut se on edelleen aika ihana. Ja tekee mulle leipiä. Ja kertoo aamulla, et mulla on finni huulessa. SIIS MULLA ON OIKEESTI FINNI HUULESSA. Maailmanloppu.

Vähintään.



Mut hei! Muistattehan kaikki ystävämme Naapurin? (No varmaan vähän vaikee olla muistamatta jos on lukenu tätä blogia yhtään...) No jokatapauksessa munhan piti mennä lainaamaan siltä vaikka sitä sokeria enne ku muutan pois,että juteltais ees kerran elämässä, mutta eipä siihen ollu sit tarvetta. Satuttiin nimittäin kauppajonoon peräkkäin eräänä hyvin kuumana päivänä ja minä tietysti laiskana pummin siltä kyydin kotiin. Ei siinä mitään, ei juteltu matkan aikana mitään ja olin sillee, et asia harvinaisen selvä ja mission accomplished.

Viime perjantaina olin sitten viimeistä yötä siinä kämpässä ja menin tietysti kilttinä tyttönä aikaisin nukkumaan. Sit heräsin keskellä yötä ovikellon soittoon ja KYLLÄ, siellä oli The Naapuri pienessä laitamyötäisessä. Ja huom. tämä oli vähättelyä. No olin siinä sit sillee, et ootko erehtyny ovesta vai mitä ihmettä, mut ei, herra oli kuulemma tullu kertomaan olevansa ihastunu muhun. ETTÄ MITÄ VITTUA? Oikeesti varmaan suu loksahti auki. Mut joo, en kyl oikein lämmenny.

Miksen?

1. Se herätti mut. Oon herätettynä erittäin vihainen.
2. Se oli erittäin humalassa. Mä VIHAAN humalaisia ihmisiä. Silloinkin kun itse kuulun heihin. Ehkä etenkin silloin. Ja joo, maailman kauneimmaks olennoks (!!!) nimittäminen ehkä toimii, JOS sitä ei hoeta kolmea kertaa viiden minuutin sisällä.
3. No vähän niinku myöhästä. Asuin tossa kämpässä kuitenkin lähes kaks vuotta. Ja olin hmm... kiinnostunut kyseisestä henkilöstä kuitenkin lähes yhtä kauan.
4. NO HEI DAA. Kyl mulle nyt yks mies riittää ;) Kerrallaan.

Päivän biisi:





No on muuten herkkää.

Ei kommentteja: