sunnuntai 1. elokuuta 2010

Hyvää elämää

Tästä viikonlopusta mulla ei oo paljoo kerrottavaa, koska vietin sen kokonaan hevosten parissa. Mun tarkoituksenahan oli lopettaa hevostelu kokonaan ja keskittyä töihin/opiskeluun, mutta ei se näköjään vaan onnistu...

Eilen olin Joensuussa raveissa ja siellä menikin koko päivä. Tänään sitten käytiin Kaisan kanssa ratsastamassa uljailla suomenhevosilla.

Joku varmaan ihmettelee, et miks mun pitäis lopettaa tää heppailu kokonaan. Ongelma on vaan siinä, et oon aikalailla joko-tai-ihminen. En halua vaan harrastella. Haluan voittaa :D



Olenkin leikitellyt ajatuksella heppavuodesta. Pitäisin siis välivuoden, jonka ajan keskittyisin täysillä heppoihin. Kävisin siis tietysti mahdollisesti töissä, mutta en siis opiskelisi tms. Sit jos senkään aikana ei tapahtuisi mitään edistystä, niin homma olisi aikalailla sitä myöten selvä. Mutta saa nyt nähdä, mun elämässä/suunnitelmissa/tulevaisuudessa ei ole tällä hetkellä mitään varmaa. Kaikki on mahdollista :D
Yyh, huomenna joudun menemään heti aamusta töihin, eikä ole edes niitä kivoja istumishommia tiedossa. Damn. Mut rahaa tulee, se on pääasia :)

Ei kommentteja: