keskiviikko 4. elokuuta 2010

Musta päivä

Joskus olis kiva tietää mitä elämältä haluais. Päivät kuluu ja kuluu ja mitään en saa aikaseks. Liikaa töitä, liikaa tekemistä, liian paljon päätöksiä tehtävänä. Helpompaa on olla tekemättä yhtään mitään. Paitsi tietty niitä töitä.


Tänään heräsin niin aikasin, että kerkesin jopa "panostaa" asukuviin.







Mulla on huomenna ainakin 9 tuntia töitä ja PALKKAPÄIVÄ! Jee. Mihinkähän jännään nekin rahat vois tuhlata? Näppejä polttelee jo nyt. Aamulla sain loistavan idean lähteä The Chemical Brothersien ja LCD Soundsystemin keikalle ens viikolla, tarkemmin sanottuna keskiviikkona 11.8. No sit mietin, et onks mulla varaa siihen? Mut sit muistin, et Ainolla on sillon joku pääsykoe Helsingissä, joten minäkin voisin samantien hakea sinne samaan opistoon ja käydä jossain random pääsykokeessa. Miksi? Koska a) sillon työkkäri maksais matkat x) ja b) voin hyvällä omatunnolla ruinata vapaata töistä. Hyvä suunnitelma eikö? Tai oli ainakin siihen asti, kun mietin et onko ihan oikein hakea vaan huvikseen johonkin? Mut huviksenihan mä oon tähänkin mennessä hakenu kaikkiin kouluihin ilman omatunnontuskia. Mut onko oikein käyttää verorahoja huvittelumatkoihin? todennäköisesti ei. Miks oon näin kiltti, ei oo kivaa.


No todennäköisesti mua ei ees kutsuttais tonne pääsykokeeseen, joten no harm done.


4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

MITÄ?! Maksaako työkkäri pääsykoereissut? Mihis mä ens vuonna hakisin.... :D

MOENDE kirjoitti...

No siis niin ainakin mulle sanottiin, mut en tiiä sit et koskeeks se vaan työttömiä luuseriylioppilaita :D

Anna kirjoitti...

Mut hei, mä oon työtön luuseriylioppilas :D :D

MOENDE kirjoitti...

No mä en vissiin ollut tarpeeks luuseri, koska ei ne nyt maksanutkaan tuota reissua ja multa loppuu rahat :D Ja nyt on tän kuun YHDEKSÄS päivä. Saan seuraavan kerran rahaa 26 päivän päästä x)