keskiviikko 18. elokuuta 2010

Moi taas.

Kuulumisia:

1. Mun läppäri lähti tänään huoltoon ja siinä voi kestää kuulemma jopa neljä (4!) viikkoa. Töiden jälkeen marssin Sonera Pisteeseen ja tilasin uuden :D

2. Pääsin sinne Haapaveden opistoon! Ja pääsin muuten sinne HEO:onkin, mut en siis mene sinne. Se opettaja vastas mun sähköpostiin, että harmi kun et tule. Suloista :)

3. Muutan siis Haapavedelle öööö... sunnuntaina :D Koulu alkaa maanantaina.

4. Oon tavannu yhen ihanan miehen. Tietysti näin just ennen muuttoa. Jee.

5. Se teki mulle sekä aamu-että iltapalaa ja mä vaan sain loikoilla. ♥ Tie mun sydämeenhän kulkee sieltä vatsan kautta ;)

6. Mulla on enää kaks työpäivää jäljellä, jei! Tosin mun työkaverit on tosi mukavia, jopa Vin Diesel Komonen, jota tosin pelkään vieläkin.

7. Jouduin tänään tekemään töissä täytettyjä rinkeleitä joillekin TÄRKEILLE vieraille. Olin lievästi sanottuna paniikissa. Oon tunnetusti niin hyvä ruuanlaittaja. Mut kai ne ihan hyviä oli.

8. Mulla on kampaaja-aika vihdoinkin huomenna. Ja tietysti mun hiukset on näyttäny koko viikon ihan älyttömän hyviltä. Ne ovelat pirulaiset varmaan jotenkin vaistoaa leikkausuhkan. Mut leikkaan ne joka tapauksessa. Kai.

9. Siitä mun koneesta kuulemma häviää siellä huollossa kaikki tiedostot. Että kiva.


Semmosta. Saan sen uuden koneen perjantaina, mut todennäköisesti en hirveästi kerkeä bloggailla kun on se muutto. Ja oon todennäköisesti koko viikonlopun sen miehen luona :D

Ei kommentteja: