keskiviikko 25. elokuuta 2010

Sick and tired


Syksy on tullut! ♥ Oon haaveillu tästä hetkestä noin toukokuun alusta ja asti ja nyt kun se vihdoin ja viimein on tullut, niin TIETENKIN olen täällä jumalan selän takana ja erossa vaatekaapistani.
Ja tietenkin tulin myös kipeeksi. Tää. On. Kamalaa. Oon hiimaillut koko viikon täällä ympäriinsä näin hehkeän näkösenä. Tr00 muotibloggari.


Kaks hupparia päällekkäin ja lahkeet tyylikkäästi villasukkien sisällä, ne on tän syksyn kuumimmat trendit. Ja tän kuulitte ensin minulta!



Hiuksiakin vois ehkä laittaa joskus.

En nyt jaksa olla tässä koneella kauempaa. Siis en mä oo ollukaan tässä ku tunnin. Eka puol tuntia meni siihen, et yritin kuunnella musiikkia. Latasin uuden version Flash-playeristä, löysin jopa sen kuulokerei'än ja mitä tapahtui? No ei tasan mitään. Minä en ymmärrä. Annoin periksi. Sit tallensin kuvia vähäks aikaa johonkin jaettuihin kansioihin ja mietin vaan kuinka moni ne kerkesi nähdä sieltä. Jännää tää elämä.

Ei kommentteja: