maanantai 9. elokuuta 2010

Never as tired as when I'm waking up

Uaah, meni vähän myöhään eilen se esseen kirjoittaminen... Enkä saanu ees nukuttua päiväunia, joten himena väsynyt olo on nyt.



Yritin tänään keksiä jotain jännää päälle puettavaa kaupassa käyntiä varten, mutta en oikein onnistunut. Oli pitkästä aikaa vähän poikamainen olo, jota toteutin lyhyillä hiuksilla ja kauluspaidalla. Muotibloggarisukkikset oli eka kertaa jalassa ja tietenkin mun pyörä runteli ne :/ Mulla ei oo varmaan yksiäkään reiättömiä sukkiksiä jäljellä. Toi kauluspaita osoittautui muuten tosi hyväksi valinnaksi, kun se se oli sekä ihanan viileä, että mukavan lämmin, kun paluumatkalla rankkasade yllätti. Ja taas tuli todettua se, että Suonenjoella ei voi mennä edes kauppaan sadetta pitämään törmäämättä johonkin tuttuun. Oli kyllä kiva jutella vanhan kaverin kanssa pitkästä aikaa, ei siinä mitään :)



Kävin tänään hakemassa sen H&M:n paketin! Yritin kerrankin olla järkevä ja availin ne paketit niin varovasti, että ne pystyy myös palauttamaan :) Yleensä revin ne auki samalla lailla kuin joku 5-vuotias joululahjansa. Ja onneksi maltoin mieleni, sillä palautettavaa löytyi :/

Mut löytyi onneksi jotain hyvääkin! Ilman vyötä toi kyl näytti melkoiselta raskausmekolta ja meinasin masentua, mutta vyön kanssa tää on täydellinen ♥ Ja tätä ei tosiaan ollu enää L-kokoisena jäljellä, joten otin riskin ja M:n, ONNEKS! Istuu tosi hyvin. Tää oli siis ihan normaalihintainen, 14,95€.



Tää malli on ehkä täydellisin mun kropalle. Huomatkaa ihana "dramaattinen" poseeraus! ;)



Voi jeesus mikä peikkotukka mulla on! :D Kävin tänään kyselemässä leikkausaikaa, mut kaikki on lomilla, niin en saanut :( Mut joo, tää mekko! ♥ Eikö oo ihana? Pikkujoulumekko-ongelma ratkaistu jo elokuussa :)



Tykkään tosi paljon noista pitsikohdista! Ja mun mielestä tää on sillälailla aika perustyylikkään näkönen, ei mikään halvan näköinen H&M:n perusrätti. Tai ehkä mä vaan toivon niin, koska tää makso kuitenkin 19,95€.




Hahaa, tää kuvasarja nauratti mua niin paljon, etten ees viittiny ottaa uutta :D Mut nyt mulla ainakin on näitä tyköistuvia paitamekkoja, jes! Tää on vähän turhankin tyköistuva, mut se on ihan hyvä vaan :) Tää oli 5,95€. Tääkin malli on ihana, mähän sanoin et nää H&M:n mekot istuu mulle. Pitäis varmaan luopua housuista ihan suosiolla.




Innostuin tekemään näitä kollaaseja. Mut aah, oon niin rakastunut näihinkin paitoihin! Toi mustavalkoinen on vähän isompi ja pitempi, mut ei silti mikään säkki, eli just täydellinen. Tää makso nähtävästi 12,95! :O Mitenköhän oon noin kalliin tilannu, kun mun mielestä tää oli alennuksessakin... Mut toivottavasti hintansa arvoinen :)
Toi harmaa paita on sit vähän tiukempi. Oon jo siihenkin ihan rakastunut :D Se maksoi 9,95€.



Sit on vielä kaks neuletta, nää on tälläsiä tarpeellisia perusvaatteita.




Miestenosastolta, 12,45€. Tää olis saanu olla ehkä kokoa isompi, mut sit olis varmasti ollu liian pitkät hihat.




Nää korostetut olkapäät oli näköjään tän paketin juttu, vaikka en niistä hirveästi perustakkaan. Nää naistenpuolen paidat on kyl ihan käsittämättömän lyhyitä, mut onneks ostinkin tän korkeavyötäröisten hameiden kaveriksi.
Toivottavasti kaikki huomas nyt kuinka olin panostanut kuviin! Oikeesti, mun naapurit ei varmaan hämmästy enää mistään.
Lähen varmaan huomenna Helsinkiin, pitäis ehkä vähän pakkailla yms. Otan ehkä läppärin mukaan, jos jaksan. Sit tää kuitenkin hajoaa tai jotain ja kuolen vitutukseen. We'll see.
P.S. Sori oikeesti, ei oikein tää teksti kulje nykyään.

Ei kommentteja: