tiistai 24. elokuuta 2010

Olen hengissä.

Moi.

Haapavesi on aika kiva paikka! Oon löytäny jo kirjaston, kirpparin, kierrätyskeskuksen ja kansalaisopiston. Siis kaiken mitä mä tarviin.

Meillä alkaa koulu 25 minuutin päästä. Tanssia, iik. Oon ylivoimaisesti surkein koko ryhmästä. Mut hei, ei se mitään. Oon aika tottunut semmoseen.

Mutta kysymys! Mitä mieltä rakkaat lukijani ovat ensinnäkin siitä, kannattaako tätä blogia ylipäätänsä jatkaa? Vai kannattaisiko vain suosiolla perustaa kokonaan uusi blogi? Aion joka tapauksessa perustaa sellaisen tanssiblogin. Mutta olisi kiva säilyttää myös tälläinen yleisiä kuulumisia ja superhienoja asujani esittelevä blogi :D Ja kysymys nro 2. Jos jatkan tätä blogia, niin haluatteko, että kirjoitan kaikesta siististä mitä olen viime aikoina tehnyt? Siis läppärin hajoamisen jälkeen... Vai pitäisikö kirjoittamista sitten jatkaa ihan vain reaaliajan tapahtumista. Mielipiteitä??? Ja please, kommentoikaa nyt. *aneleva koiranpentuilme*

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jatka tätä tai kirjoita samaa sekalaista hömppää toiseenkin blogiin.. :)

Sitron kirjoitti...

Kaks blogia on ihan hyvä idea jos kumpaankin löytyy kirjotettavaa. Mut se että pystyykö blogin pitämään ihan vaan yhdessä aiheessa vai onko hyvä pitää vain yhtä blogia missä kaikki. EMT :D Mä oon ainakin tykännyt tästä!

Anonyymi kirjoitti...

Jatka tätä! Tai sit jos haluut uutta ilmettä perusta uus.. Miten vain itse haluat! :D

Ja todellakin kirjotat kaikesta maan ja taivaan väliltä olkoonkin ne kuukauden takaisia tai sillä sekunnilla tapahtuvia!

EHkä HIEMAN ympäripyöreää, mutta en mä paremmin osaa sanoo :D Eli... jokatapauksessa jatka tänkaltasta :P

MOENDE kirjoitti...

Voi KIIITOS kaikille kommenteista <3


Todellakin jatkan tätä jos kerran halukkaita lukijoita löytyy :)