maanantai 9. elokuuta 2010

Laiska, tyhmä ja saamaton... jälleen kerran.

Tää viikonloppu oli taas yks turhimmista mun elämässäni. En saanu aikaseks YHTÄÄN MITÄÄN. Tai ainakaan mitään hyödyllistä. Mut mitä mä sit tein?


~Katoin kaks maailman surkeinta leffaa (Clueless ja She's the Man).

~Tuunasin mun housut tosi "hienosti". Idea oli hyvä ja noi näyttää ihan hienoilta tuollee, mutta jalassa ei... Ehkä vika on mun jaloissa?

~Tiskasin. (Oli jo ehkä aikakin.)

~En kyl tiiä eroaako tää alempi kuva paljoakaan tuosta ylemmästä... Siivoilin myös muutenkin.



~Kävin piknikillä! Ja puhuin englantia. Ja join yhen Rainbow-siiderin ja voittekin sitten arvata loput... xD




~Näytin jotenkin aikuiselta? :O



~Opin ehkä vihdoinkin teiniposen! Tai sitten en.





~Lauloin Singstaria ihan antaumuksella. Niin ja tässä kuvassa ainoastaan MINÄ näytän selvältä, vaikka totuus oli aikalailla päinvastainen.







~Ylipuhuin Siwan kassan myymään 13-vuotiaalle pikkuveljelleni siideriä :D





~Kävin kahluuttamassa hevosia!



~Sain törkeen itkukohtauksen ku näin ystävääni viimeisen kerran ennenku se muuttaa ja se sano leikillään, että "Hyvästi iäksi". Säälittävää :D
Mun pitäis kirjottaa se tanssiessee mut mulla on pienoinen motivaatiopula. Oon yrittäny kattoo youtubesta kaikkia tanssipätkiä, mut ei auta. Oon päättäny istua tässä niin kauan ku saan sen tehtyä tai pitää lähtee töihin. Tällä hetkellä jälkimmäiseen on aikaa 8 tuntia, joten pahalta näyttää... Mähän siis oikeesti oon ihan hyvä kirjoittaja, mut mulla on yks tosi paha vika; mä en saa kirjotettua sanaakaan ilman inspiraatiota eli ns. väkisin. Ja viime aikoina sitä inspistä ei oo pahemmin ollu, minkä ehkä huomaakin näistä mun listapostauksista.
Väsyttää ihan törkeesti, joten tais tulla taas harvinaisen sekavaa tekstiä. Kiitos ja anteeksi.

Ei kommentteja: