lauantai 17. heinäkuuta 2010

nopeet syö hitaiden vitamiinit

Mulla on ollu ehkä paskin ja tylsin viikko ikinä, joten ei oo pahemmin ollu kirjoteltavaa.

Monday, you can hold your head

Maanantaina meni kirjaimellisesti päätä pidellen ja kädet täristen ku oli vähän heikohko olo viikonlopun jäljiltä. Ja nukuin pommiin myöhästyen töistä 45 minuuttia...
Tuesday, Wednesday stay in bed
Nousin kyl jopa ylös sängystä kumpanakin päivänä, mutta oli kyl kovan työn takana!Keskiviikkona olin niin väsynyt, NIIN VÄSYNYT valvottuani lähes koko edellisen yön ja töissä ei ollut mitään tekemistä joten...
Or Thursday - watch the walls instead
Olin edelleen hyvin väsynyt, mokailin töissä ja illalla leikin taas vaihteeksi virallista ponintaluttajaa.
It's Friday, I'm in love
Kävin äitin kaa Kuopiossa ja näin Naapuria! Ja yllättäen äiti oli ihan in löööwenä siihen. Meillä on vähän niinku samanlainen miesmaku.






Tässä päivän asu ööö... keskiviikolta ja torstailta. Toi paita on aika jees.






Tässä tän päivän tylsimysasu.
VÄSYTTÄÄÄ. Tää töissäkäynti ei oo ihan mun juttu. Huomenna lähen vähän sukuloimaan ja pitäis vielä tehä vaikka mitä. En jaksa.

Ja päivän biisi vielä loppuun. Musta on muuten jännä, miten mä tykkään ihan törkeesti kaikista huumemyönteisistä räppäreistä ja -biiseistä yms. kun muuten olen niin huumevastainen ihminen kun vain voi. Mut musa on hyvää!

Ei kommentteja: