sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

Me and you, just us two

Kävin tänään vihdoinkin katsomassa sen Sinkkuelämää 2-leffan ja täytyy sanoa, että yllätyin. Leffahan oli aika mainio! :) Okei, olihan se ennalta-arvattava ja melko juoneton ja ylipitkä, mutta HAUSKA. Nyt on hirveä hinku maailmalle. Ja hirveä himo miehiin, näin suoraan sanottuna. Mun mielestä ne vaatteet eivät olleet niin alleviivattuja kuin pelkäsin ja ne sanaleikkivitsit olivat yhtä hyviä kuin sarjassakin. Kannatti maksaa 6,50 euroa. Niin ja oikeesti olis pitäny maksaa 8.50 euroa?!? Se teatterin omistava setä on ehkä paras.



Mun ja Kaisan piti pukeutua oikein erikoisen hienosti tätä leffaa varten, mutta itselläni se jäi vähän vähiin... En jaksanut nousta sohvalta ennen kuin tuntia ennen leffan alkua, joten en kerinnyt pahemmin kuivailla hiuksia suihkussa käynnin jälkeen. Teinkin sit sellaisen tosi "hienon" wet look agenttikampauksen, joka tosin vähän lässähti hiusten kuivuessa ja kihartuessa :/


Mun silmät näyttää tässä kuvassa ihan sinisiltä, WTF? Mut joo, pukeuduin mustaan näin helteillä. Olisin halunnu laittaa sellasen paksun hupparin, mut en sit ihan viittiny.

En näytä jotenkin yhtään iteltäni.
Mekko & neuletakki H&M, korvikset JC, sukat Lindex, kengät kirppari



Nää kengät oli ensimmäistä kertaa jalassa, tykkäsin!



Näytän ihan ällöltä, ihan ku olisin laittanu jotain väriä mun kulmakarvoihin, vaikka en oo ikinä tehny niille mitään! En muutenkaan ollut kovin tyytyväinen ulkonäkööni tänään, ja yllättäen törmäsinkin ihanaan naapuriini heti ulko-oven avatessani :D Mut se tervehti mua ihan ääneen, sitä ei olekaan aikaisemmin tapahtunut! Mun agenttilook selvästi puri siihen! Nyt pitäis äkkiä jutella sille, olis kiva tietää ees sen nimi ennen ku muutan täältä pois. Viimisenä iltana meen sitten vaikka lainaamaan siltä sokeria :D




Mulla oli myös pilottilasit, ei ihan kultaset niinku Carriella, mut on noissa sentään tommosia blingejä ;)

Ei kommentteja: