torstai 8. heinäkuuta 2010

Löytöjä omasta vaatekaapista

Mun piti tänään siivota hurjaa bileviikonloppua varten, mut en sit jaksanu. Yllätys :D Sen sijaa järjestelin mun vaatekaapin ja etin niitä kirpparivaatteita. Olin ankaralla tuulella ja laitoin menemään armotta kaikki ne vaatteet, joita en ollu ikinä pitäny tai jotka oli liian pieniä yms. Hyvä minä! Mulla on nyt jo sitä kamaa kasassa semmonen iso kassillinen, enkä oo vielä käyny läpi ees mekkokaappia tai ulkovaatteita, kengistä puhumattakaan... :D


Kuvailin sit jotain vaatteita, joita en oo pitäny pitkään aikaan, enkä ymmärrä MIKSI. Nämä eivät siis ole menossa kirpparille! Tää rusettitoppi on tosi ihana, olin vaan jotenkin unohtanu tän olemassaolon. Nyt pitää muistaa käyttää :) Nää farkut ostin joskus Tukholmasta lainarahalla, enkä oo oikein ikinä käyttäny näitä. Alkuun se johtu siitä, et nää oli mulle ihan älyttömän pienet, mut nykyään nää on ihan sopivat. Noi vaan on ihan oikeesti farkut, eli ne ei paljoo jousta, siks vähän epämukavat päällä. Ja älyttömän kuumat tällä kelillä! :D Mut näitäkin pitää nyt rueta käyttämään!

Ostin nää farkut joskus alle viidellä eurolla Gina Tricotista. Nää on jotenkin niin vaaleat ja tommoset löysän ja tiukan välimuodot, etten oikein osaa käyttää näitä :( En vaan osaa yhdistää näitä oikein mihinkään.

Toi paita on myös tosi kiva, jotenkin se kuitenkin on jääny tosi vähälle käytölle. Tietty tuo takaosa vaatii paljaan selän ja sit tuo on vähän lyhyempi kuin suurin osa mun muista paidoista.



Sit tää pallomekko! Tää on ihana! En vaan oikein tykkää tuosta kuminauhayläosasta, se kun joustaa vähän liikaakin :D








Awww, tätä paitaa käytin jossain vaiheessa lähes 24/7, enää en käytännössä ollenkaan. Miksi? 1) Tää on koko L, ja sillon joskus aikoinaan tää oli semmonen kivan löysä. Nykyään vartalonmyötäinen x) 2) oon nykyään niin kyyninen, etten usko rakkauden kaikkiparantavaan voimaan ja 3) tuossa on ainakin kaksi reikää ja muutenkin se on hieman elämää nähneen näköinen. Tästä paidasta en kuitenkaan voi luopua! :) Vähän sama kuin entiseltä poikaystävältäni saamani paita; en sitä enää käytä juurikaan edes yöpaitana, mutta eihän siitä voi luopua :)
Onko kellään muulla tapana kehittää tunnesiteitä vaatteisiin?

Ei kommentteja: