keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Ihana päivä!

Mua on aina ärsyttäny ne naisten- ja muotilehtien miljoonat ja taas miljoonat työpukeutumisjutut ja oon ihmetelly, et miten se VOI OLLA niin vaikeaa. Noh, helppoahan mun on ollu, ku oon aina ollu jossain ulkotöissä, missä vaatteilla ei oo väliä. Tää tehdastyö on mun eka työ, jossa ollaan sisällä ja sielläkin on työvaatteet erikseen. Nyt sain kuitenkin "alennuksen" ja minusta tuli tehtaanmyymälän myyjä & sihteerin apulainen, mikä tarkoittaa ensinnäkin sitä, että mun palkka laskee aika roimasti ja sitä, että mun pitää olla omilla vaatteillani. Ja ARGH, voin kertoa, että ON vaikeaa. Yritäpä nyt näillä helteillä keksiä joku kokonaisuus, joka on a)asiallinen, b) kuitenkin mielenkiintoinen ja c) suht viileä.

Tälläiseen päädyin sitten tänään, ja olin kyllä tyytyväinen! Tuo paita on siis tosi ohutta kangasta, joten se oli ihanan viileä :) Niin ja hiukset laitoin sitten kiinni kylläkin.


Koko asu kirpparilta, paita H&M:n, farkut Onlyn ja kengät Andiamon.
Otetaan vastaan hyviä vinkkejä työpukeutumisesta!


Sitten illalla kävin vielä kuskailemassa pikkuveljeä. Asu ei ole mikään kaikkein onnistunein, mutta olen nyt kuitenkin luopumassa turhista vaatteistani ja kokeilen nyt vielä, mitkä olisivat säästämisen arvoisia.
Kuvasta puuttuu jalat, mutta hei, ei voi vaatia liikaa. Löysin siinä Kuopiohallin parkkiksella ootellessani hienon kuvausympäristön, eli alikulkutunnelin, mut sit yks Empun kaveri tuli myös meidän kyytissä, niin en ihan kehannu pyytää et "hei voitteks te ottaa musta kuvan ton hienon graffitin vieressä" :D


Nää Jenniltä ostetut kengät oli tänään jalassa :) Aattelin ottaa noista lörpötysosat pois, kunhan vaan keksin miten...



Eemeli: "Sulla on koko ajan ihan samanlainen ilme"
Tässä lopputulos :D
Paita Topshop, hame (H&M) ja kengät kirppis



NIIN JA HUOMIO KAIKKI KAVERIT, KOTIKIRPPIKSENI ON AUKI SUNNUNTAISTA LÄHTIEN ;)
P.S. Vähänkö David Villa on kuuma!

4 kommenttia:

-E- kirjoitti...

Ei millään pahalla, mutta jos nyt kuitenkin olet pohtimassa mitkä vaatteet joutaa kirppis kasaan niin tuo asu ehdottomasti sinne! Tai jos ei, niin älä ainakaan käytä noit kahta vaatekappaletta yhdessä! Kengät on tosi kivat, mutta älä ota sitä lörpötysosaa pois, se tekee koko kengän. Tuon hameen pituus yhdistettynä noihin hihoihin tekee kokonaisuudesta tosi raskaan. Paremmin tuon hameen kanssa sopisi hihaton toppi niin että olkapäät olisivat paljaat (V aukko kaulaan ois paras). Ja t-paidan kaveriks pillifarkut, sopis myös noihin kenkiin. Ja tuli taas analysoitua...huh huh.

Anna kirjoitti...

Hei mä en pääse paikan päälle, niin voisitko pliis kuvata niitä vaatteita mulle :D Tiiä vaikka ostasin kaikki!

MOENDE kirjoitti...

-E- : Joo, olen ehdottomasti samaa mieltä, tuo asu oli aika... fiasko :D Ongelma on vaan siinä, että toi paita on mulle aivan liian pieni, joten en voi pitää sitä housujen kanssa... Kyllä, eiköhän se nyt jouda jo sinne kirpparille. Asiaa ei paranna lainkaan se, että se oli OSTETTAESSA liian pieni, mun oli vaan pakko saada se, kun siinä oli niin kiva printti...
ANNA: Hmmm, voi hitto sun kanssa, arvaa vaan jaksanko :D Mut joo, voin yrittää :)

Anna kirjoitti...

Ei ku mää tiiän! Ota muuten sitteki ne kaikki mukaan ku tuut sinne meijän ristiäisiin :DD