lauantai 3. heinäkuuta 2010

Ne pienet omatunto-olennot mun olkapäillä pitää päänsä kiinni, vaikka tykkään niistä molemmista

Ensinnäkin, menkää Annan blogiin, siellä on arvonta! Voi voittaa tuon allaolevan ihanan peiton ;)

Tänään oon töiden jälkeen kattonu raveja ja jalkapalloa (jee Saksa!) ja sitten kävin jäätelöllä kavereiden kanssa. En kuitenkaan muistanut kuvauttaa asuani, olin kai liikaa pösökuskien lumoissa :DDD Kuvasin tän kuitenkin ítse täällä luolassa, koska musta tää oli aika kiva.

Oon nyt kesän kunniaksi innostunut käyttämään vähän värikkäämpiä vaatteita.


Rumpukoru! Tää on niin hieno :)

Mulla on aina tää sama ilme?!? Ja yyh, ihanan hikinen naama :)



Maailman syödyimmät jalat ja salamakengät.





Hame Seppälästä, loput kirpparilta.





Jee, huomenna vapaapäivä ja nyt Espanjan peli! Elämä on ihanaa.

Ei kommentteja: