keskiviikko 21. heinäkuuta 2010

Mustaa ja valkoista laitetaan, minun käteni maalaa maisemaa

Iloinen bloggaaja täällä moi! Suurin osa edellisen postauksen asioista on järjestynyt tavalla tai toisella. MUTTA, luultavasti muutan syksyllä Jyväskylään, jee :) Tosin mieleni muuttuu yleensä noin 1949598 kertaa päivässä, joten mikään ei ole täysin varmaa. Voi olla, että esimerkiksi mahdollisella tulevalla kämppikselläni menee vielä hermot minuun ennenkuin ollaan löydetty ees kämppä. Mutta toivotaan parasta :)




Tykkäsin päivän asusta tosi paljon! Tuo hattu on parhautta.







Mitäs muuta... Ai että mitä mä siellä Jyväskylässä sit teen? No en tiiä :D Meen varmaan johonkin töihin ja opiskelen sit avoimessa yliopistossa tai amkissa. Ei sillä oo niin väliä, kunhan nyt vähän tiedän mitä teen ja minne oon menossa :) Ja tunnen kuitenkin Jyväskylää jonkin verran ennestään (vaikuttaa tosi mukavalta paikalta!) ja sinne muuttaa paljon mun kavereita. Oon vähän tylsä, mut mulla ei nyt oikeen riitä voimat jonnekin uppo-outoon paikkaan muuttamiseen. Hiljaa hyvää tulee :)



Kävin tänään Tiimarissa shoppailemassa ja mukaan tarttu päivän teeman mukaisesti vaan mustavalkoisia asioita :O Huomasin sen tosin vasta kotona. Pitäisköhän rueta rajottamaan tätä ostostelua aina johonkin tiettyyn väriin niin säästyis vähän rahaa? Nimim. tällä hetkellä tilillä rahaa 94 senttiä.




Ostin uuden penaalin (1,50€), tommosen maailman hienoimman lahjapussin (1,40€), jota en ikinä voi antaa kellekään ku se on niin hieno, flipflopit VIHDOINKIN (3,95€) ja tommosen sydänkoukkujutun (2€) joka on hintalapun mukaan lautasnoja. WTF? :D Niin ja Olivia on sit ihan S-Marketista.





Tämmönen hökötys! Oon nyt innostunut tästä sisustuksesta :D Saan kuulemma vapaat kädet sen jyväskylän kämpän sisustamiseen, jee. Voin kertoa, että sinne tulee paljon mustaa, mustaa ja mustaa. Ja julisteita :D



Tänään kaivoin mun kasvit tuolta kissanruokalaatikoiden takaa. Olin onnistunut tappamaan jopa tommosen joulukaktuksen o__O Vein noi nyt ulos, jos ne siitä taas elpyis. Pari kertaa vuodessa ne on ennekin saanu vettä ja valoa ja hyvin on toiminu. Kukkivatkin aina joulusin ;) Anopinkieli on kyl täysin kuollut ja toi orkideakin vetää kai aika viimeisiään.
Semmosta! Mukava viikonloppu tulossa, oon suunnitellu sitä koko illan! Nyt joku varmaan menee pieleen sit. Pessimisti ei pety ;) Ai niin, eihän mulla oo rahaa. Paitsi et eräs on mulle velkaa kakskymppiä. Hmmm.

Ei kommentteja: