tiistai 20. heinäkuuta 2010

I'm only happy when it's complicated

Asiat, jotka vituttaa tänään:

1. KAIKKI.

2. Mulla on nälkä ja päätä särkeee.

3. Mulla on tällä hetkellä maailman yököttävin kämppä. Tää on niin sotkunen, ettei mitään rajaa. Lisäks olin eilen unohtanut käyneeni kaupassa (?!?) ja unohtanut purkaa ostokset. Tuloksena vuorokauden huoneenlämmössä ollu jauheliha ja jäätelö, josta tosin ei ollut kauheesti jäljellä...

4. En kestä mun vaatteista luopumista! Oikeesti. Nytkin vein sydän verta vuotaen ja silmät kyynelissä kirpparille vaatteita, jotka ei oo mahtunu mulle enää moneen vuoteen, mutta joihin liittyy niin paljon muistoja... Miten pystyinkään luopua leveähelmaisesta minihameesta, jota käytin verkkosukkisten kanssa koulussa poikaystäväni syntymäpäivänä? (Harmittaa lievästi, ettei siitä ole kuvaa, oli aika mahtava näky.) Tai housuista, joita pidin oikeastaan koko lukion kakkosvuoden? ÄÄÄÄÄ, en kestä.

5. Oon ihan kujalla. En tiiä YHTÄÄN, mitä elämältä haluisin. Oikeesti. Mun tulevaisuudensuunnitelmat muuttuu suunnilleen kerran minuutissa. Enkä halua mitään niin paljoa, että olisin valmis tekemään jotain sen eteen. Mahtava lähtökohta.


6. Oon köyhä. Äsken piti valita ostaisnko kissoille ruokaa, vai maksaisinko laskuja. Valitsin kissat (ja jäätelön sen sulaneen tilalle!). Mun rahankäyttö on lievästi sanottuna holtitonta.
7. Mun kämppä on täynnä turhaa roinaa, jota en tarvi/käytä, mutta josta en osaa luopua. Vien tavaroita yks muovikassillinen kerrallaan kirpparille, joten en luultavasti tienaa ees sen pöytävuokran verran.
8. Tää keli on ihan perseestä! Tuuletin töissä kun alko sataa, mut sit se loppu. Nyt täällä ällön kuumaa ja kosteaa. Tää on Suomi, ei mikään tropiikki!
9. En jaksa tehä ruokaa, vaikka on nälkä tai siivota, vaikka täällä on näin sotkusta.
10. Oon stressaantunut! En osaa ottaa asioita rennosti! Kuolen! AAAAA.

Ei kommentteja: