maanantai 12. heinäkuuta 2010

CHARLIE DON'T SURF

Mulla oli ihan mahtava viikonloppu, johon sisältyi paljon kavereita, vanhoja tuttuja, uusia ihmisiä, kuumia naisia ja ihania poikia.Täällä oli perinteiset Mansikkakarnevaalit. Kyseessähän on siis yksi Suomen suurimmista ilmaistapahtumista, jossa on paskoja esiintyjiä ja paljon viinaa.

Perjantaina raadoin ja tienasin kakskymppiä taluttamalla ponia ympäri kaupunkia. Oon tän kaupungin virallinen ponintaluttaja, oon aina kaikissa tapahtumissa taluttamassa ponia.

Samppa (siis tuo poni) oli tosi nättinä ja minäkin lähes asiallisen näköinen, mut tietenkin tuli rankkasade ennen H-hetkeä ja näytettiin kumpikin uitetuilta rotilta. Oli ihan kivaa kumminkin, mitäpä sitä ei rahan vuoksi tekis.

Perjantaina olin liikkeellä ihan limppari-/pehmislinjalla liikenteessä, koska mun piti vahtia mun pikkusiskoa ja muutenkin pääsin vapaalle vasta joskus kymmenen aikoihin. Laitoin sit sen kunniaks tommoset leidimäiset vaatteet päälle, kun ei tarvinnut rymytä missään pusikoissa.


Noi kengät oli tosi kivat, mut täytyy myöntää, että mun oli pakko käydä vaihtamassa ne tennareihin melkein saman tien :D Ei noilla oikeesti jaksanut olla, pohkeet vaan tärisi... Mun mielestä tää asu oli tämmönen söpön tyttömäinen, mut nähtävästi väärä valinta. Sain huomiota ihan liikaa, sekä hyvinkin paljon vanhemmilta kuin hieman nuoremmiltakin herrasmiesten vastakohdilta. Olisin kuulemma pystynyt tienata 100 euroa, mut en innostunut.
Siitä tulikin mieleeni, että musta on tullut ihan mieletön pummi! Tämänkin viikonlopun aikana käytin rahaa itse ehkä pari euroa, mutta minulle tarjottiin (lue: ruinasin) pizzaa, makkaraa, juomaa, lakuja yms. Oikeesti söin vaan koko ajan :D Lauantaina ei tainnut tapahtua mitään kovin jännää, paitsi että opettelin soittamaan rumpuja puoli viiden aikaan yöllä. OLI KIVAA! Oon nyt ihan fiiliksissä rumpujen soitosta.

Lauantaina en ollut ihan parhaimmillani kaverin sohvalla vietettyjen viiden tunnin yöunien ja puistattavan helteen takia. Tykkään kuitenkin tästä kuvasta, tää on jotenkin kiva. Tän on muuten ottanut kaverini Sipe, joka on aina pihalla kaikesta, koska ei lue mun blogia (xD) ja nuo muut pikkusiskoni Lotta.
Rainbow-siideri on voittamaton, se tuli taas todistettua. En tosin tainnut juoda yhtäkään tölliä kokonaan, kun ne alkoivat aina maistua niin paskoilta loppua kohti. Mitäpä pienistä. Puoli tölkillistä nimittäin riittää minulle humalatilan saavuttamiseen. Illan asusta ei luojan kiitos ole kuvaa, se oli erittäin käytännöllinen. Paksuimmat farkkuni ja hupparini. Ei muuten itikat purreet tällä kertaa! Illasta ei sitten paljoakaan enempää, paitsi se, että jos saldona on se, että lähentelee kaikkia hyvännäköisiä kavereitaan (sukupuoleen katsomatta) ja herää aamulla kahden erittäin krapulaisen miehen välistä itse vielä pahemmassa kunnossa, niin ilta on ollut harvinaisen onnistunut!!! :D
Hauskoissa illoissa on vaan se huono puoli, et niistä tulee hirvee bilehimo, ja sit pitää taas kärsiä ainakin kolmesta paskasta illasta ennenkuin tajuaa, et sillon kerran planeetan liikkeet vaan sattu olemaan oikeassa kohdassa ja normaalisti kaikki on ihan paskaa ja on paljon kannattavampaa olla kiltisti kotona ja latautua töitä varten every weekend.
Näihin kuviin ja tunnelmiin, tulossa vielä toinen postaus eiliseltä.

Ei kommentteja: