tiistai 29. joulukuuta 2009

What I've done

Tälläisellä asulla olin liikkeellä tänään, tämmöinen aika rento asu oli kyseessä. Kuvissa mulla on pipo päässä, koska en jaksanut aamulla laittaa hiuksia, joten piilottelin sitten pipon alla koko päivän :)



Pipo, kengät ja farkut on kirpparilta, iso neule on H&M:n miestenosastolta ja huivi on pikkusiskon vanha.


Tarkoituksenani oli tänään käydä vähän katsastamassa alennusmyyntejä Kuopiossa samalla kun vein veljeni mäkihyppäilemään. Noh, onnistuinpa heti ruttaamaan omani ja jonkun toisen auton siinä parkkeeraillessa, joten shoppailuhalut hyytyi kummasti. Voi nimittäin melko suurehko lasku tipahtaa tuosta...


Jotenkin onnistuin kääntämään autoni yksinkertaisesti liian läheltä tuota toista autoa, jolloin minun autoni etupuskuri kopsahti tuohon toisen auton takaosaan... Omaan autoon tuli vain pieni naarmu ja yks muoviosa lähti irti, mutta tuohon toiseen autoon tuli "muutama" naarmu ja tuo osa (ei hajuakaan mikä tuo on nimeltään?) myös murtui... Jätin sitten tietoni siihen pyyhkijän alle ja lähdin karkuun :DDD Puijolla sitten odottelin paniikin vallassa, että milloin joku vihainen ja karjuva ukko sieltä soittaa. Onneksi auton omistaja oli eräs todella mukava nainen, joka oli vain tosi pahoillaan puolestani :D




Kuten kuvasta näkyy, ei paljoa naurata. Tietenkin piti sattua jotain tälläistä juuri kun olin saanut raha-asiani jokseenkin kuntoon. Noh, luulenpa että lähiaikoina ei paljoa shoppailla, tosin sain tänään juuri ilmoituksen, että minulle on postissa H&M:n paketti (tilasin mm. maton joskus tuossa ennen joulua). Kai se pitäisi sieltä käydä lunastamassa kuitenkin. Minulla ei kuitenkaan tällä hetkellä ole edes ehjää pyörää, joten kuljetuksessa on pieni ongelma. Jotain mattoa voi kuitenkin olla aika kusista kantaa se muutama kilometri ;) Noh, pitää nyt katsoa miten asiat menevät.


Ei kommentteja: