torstai 17. joulukuuta 2009

Bad Romance

Tiistai-iltana mulle tuli joku pakkomielle pukeutua mahdollisimman tyttömäisesti ja röyhelöisesti. No sitten aloin kaivelemaan kaappeja ja kokoamaan asua seuraavaksi päiväksi. Nämä hullut pakkaset asettivat tietenkin oman haasteensa :)



(Rakastan tätä kuvaa, mun hiukset näyttää hyvältä :O)

Minun versioni tyttömäisestä pukeutumisesta :D Noh, kun suurin osa vaatteista on mustia, niin tätä ei voi oikeen välttää. Tykkäsin kuitenkin asusta ja siitä löytyy myös kaikki mun omistamat röyhelöt (eli 2).

Kertoo mun blogista varmaan aika paljon, jos tämä on paras kuva, mitä täällä on o_____O Hovikuvaajani Kaisa oli asialla ja tuo on otettu koulussa. Valaistus on hieman eri luokkaa kuin täällä mun luolassa.


Mekko oli pintamateriaaliltaan tuollaista rei'ikästä (mitenköhän tuo pitäis kirjottaa...). Ihanan nukkaista näköjään myös.


Maaninen tuijotus. Tästä näkee mun upean kampauksen (eli kiharat) ja meikit (no oli mulla ripsaria :D).





Nää kengät löysin kirpparilta 2,5 euron hintaan ja nää on ihan täydelliset! Tosi hyväkuntoiset ja vielä Made in Finland. Nää on myös ihanan lämpimät ja pitää jalat kuivana. Ostan kirpparilta aina näitä suomalaisia laatutuotteita :)

Mulla oli siis tuolla mekon alla vielä yks pitkähihainen neule ja sitten parit sukkahousut legginssien alla :D Mut ei tullut kylmä!
Päivän asu:
röyhelökauluksinen neule - second hand, saatu tädiltä
mekko - H&M, ostettu ehkä 3 vuotta sitten alennusmyynneistä
alushame - kirppis, jonkun ite tekemä
legginssit- BikBok
saappaat - second hand (Aaltonen)
Tänään aamulla ei oikeen tuo pukeutuminen jaksanut kiinnostaa ja hiusten laittaminen ja meikkaaminen vielä vähemmän, joten todella upeana ilmestyksenä olin koulussa, farkut ja huppari- linjalla mentiin :) Huomenna alkaa loma ja meillä on illalla/yöllä joulujuhla, joten siitä tulee sitten ainakin juttua! Ja teen ehkä tänään sen Helsinki-postauksen, jos vaan jaksan.






Ei kommentteja: